Perfekt Julegave til ei Prinsesse!

Designet av Tonje Dahlgren

 

Dette er absolutt, helt og holdent den perfekte gaven til ei prinsesse, liten eller stor – Noe annet hadde vært en løgn, eller hva? Ååå eg ønsker tiden hvor eg strikket pannebånd med flammer til Dib tilbake…sukk…Småbarnstiden flyr av sted og man skulle jo ønske den ville vare evig! Så derfor? Strikket ei Prinsessekrone til alle du kjenner og til alle som vil ha, ja strikk en til deg selv! Hvorfor ikkje? Selv om ingen farger verken er jentefarge, guttefarge og alle kan bruke alt så ser eg intet problem med dette 🙂 Strikk, kos deg og ha det gøy 🙂

 

 

Designet av Tonje Dahlgren

 

Altså! Sett så skjønt!?? Awww
Her kan du bruke f.eks tykk/tynn merino eller babyull. Du kan i grunnen bruke akkurat det garnet som passer deg. Strikkefastheten er på 13 m pr 10 cm 🙂

 

 

4 SEASONS, WINTER PRINCESS CROWN
Bildene over
Str 0-16 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Ååå deilig, snart leggetid igjen! *ler* Har i grunnen hatt en avslappende dag, selv om ettermiddagen besto av kjøring hit og dit, men nå er i allefall tannlegetimen unnagjort og neste stopp er tannlegen på Sus og ut med visdommen 🙂 Snakk om å få tenner på tvers! Men men, regner med at det er en smal sak for en flink tannlege
så det går nok strålende 🙂

Nå først tenkte eg å ta opp strikketøyet! Ali tok bilnøklene og ville både kjøre til trening og hente dvs eg bare kan ta på pysjen igjen 🙂 Er heldigvis IKKJE glatt ute, men absolutt litt skummelt når det er +2 og regn! Kan aldri vite når det plutselig fryser og me får den “herlige diagnosen”: Underkjølt regn! Det er noe av det skumleste eg har vært ute for en gang og vil helst ikkje ha en reprise på det. Kroppen er fortsatt stiv og støl, men satser på at det begynner å komme seg i morgen.

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg