Eg er ikkje så veldig blonditte, dertete mm Ja sånn dame dame på en måte…Så ja, da ble det disse knappene som vant denne gangen! Tatt fra samlingen…HVEM samler ikkje på knapper…liksom!?? Har hatt min periode med f.eks Snella&Petronella knapper…Koster litt ja, men så er de fine og spesielle også 🙂 Tanken når eg kjøpte knappene over var på barnejakker e.l, men så har eg kommet frem til at de er for tunge til det,
kreves en voksen jakke etter min mening. Det er porselen og håndmalt 🙂 Kult!
Extra kult er det jo at eg oppdaget at eg har fått tak i knapp Nr 1! Mye mulig eg kan bli rik en dag og da er det best at knappen er på min egen jakke, ikkje sant? Nå blir det 1 episode Yellowstone (Ser den nå for 2.gang pga mangel av gode serier!) før eg tar en tidlig kveld! Må ut dørene i 8:30 tiden i morgen!
NATTINATTI
Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok



De knappene var helt herlige og absolutt “voksen-knapper” 😂Jeg så du hadde lagt igjen en kommentar hos meg og jeg leste den også. Men knotet på liten mobil hvor jeg ikke ser noe skikkelig, så plutselig var den borte, så får ikke svart der. Umulig å få den opp igjen 🙄Men, altså, veldig spent på den lille utfordringen du skal på i dag og skjønner du er opprømt og opplagt 😀Gleder meg til å lese om det, for håper du legger ut om det??!!! 🙂