Perfekte Tøfler

Designet av Fibrely

 

I følge designeren er det disse du bør strikke om du ikkje har vært fornøyd med andre tøfler du har strikket. Det er tusenvis av forskjellige tøfler som kan strikkes, noe er selvfølgelig bedre enn andre, noen funker til noe, mens andre til noe annet. Eg har strikket en del opp gjennom, noen er f.eks veldig gode PÅ, men med en gang eg begynner å gå rundt må eg passe på og ikkje løfte beina over parketten…Da blir tøflene stående igjen. Andre er gjerne ubehagelige om du liker å sitte beina i sofakroken, men disse, ja de skal visst være helt supre 🙂 Oppskriften er også full av tutorials, godt og detaljert forklart slik at du får tøfler som passe til din fot 🙂

 

 

Designet av Fibrely

 

Tøflene er strikker i 2-tråds ullgarn og det er brukt 2 forskjellige garn, det ene garnet inneholder litt nylon som er bra med tanke på at det er tøfler som skal strikkes 🙂 Strikkefastheten er 20 m/10 cm og den er veldig viktig
å overholde om du vil tøflene skal passe.

 

TREELINE SLIPPERS
Bildene over
Str Dame Small til Large + Herre Small og Large

 

 

 

* * * *

 

I dag har eg vært akkurat passe sleip hehe Kun for å ta hensyn til meg selv! MoHaaa Eg la meg seint i går, tja, sånn ca halv 3!! Ali la seg tidlig og eg visste jo at han da ville få mer enn nok timer på øynene med tanke på at det skulle komme folk her halv 8. Tanken bak å legge meg halv 3 var at da ville eg være så trøtt at eg kunne sove gjennom znorking og alt som verre er *ler*. Eg sovnet PANG! Eg registrerte at det dinget på døra litt før halv 8 og eg hørte en mann si: “I dag er det vaske rør dagen”-Han var unaturlig munter i stemmen, ja det hørtes ut som han sang. Eg snudde meg, flippe puta rundt for å få den kald og la meg til å sove…Ali hadde jo åpnet døra for mannen hehe Så ja, eg sooov meg gjennom HELE showet og da eg sto opp var alt rent og pent, ja og det hadde visst vært litt av et show! haha Da har eg jaggu meg sovet tungt med tanke på alt som ble dradd inn i gangen forbi soveromsdøra. De er ikkje ferdig med de andre leilighetene og eg HØRER jo støyen så det er ganske rart at eg klarte sove! Tror eg sov på stahet og ren vilje 🙂 Så deilig!

Ali gikk akkurat for å ta seg en kwil, eg skal lage meg litt havregrøt og se ferdig Ragnarok –
Jepp, det blir mandagen sin det 🙂

 

 

HA EN FLOTTERS
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg