~ PERFEKTE ~

Designet av Jen Yard

 

Jaja eg VEEET, det er 1.juni og det siste du sikkert vil ha er et par ullsokker? Mye bedre med et par flipp-flopper og nakne tær…? Tja, vet nå ikkje helt eg, men med kun 10 grader tror eg muligens sokkene vinner? Uansett, eg ville bare at du skulle bli inspirert til å strikke 2 ulike kaossokker og la de bli et par – Det er for meg de perfekte sokkene! Sååå stilig, ja eg blir ganske så varm i hjerte kan du tro! ♥

 

 

 

Designet av Jen Yard

 

Disse sokkene er strikket på pinne 2,5 mm med passende garn, men eg ser for meg 6-tråds Opal på pinne 3…..Mmmm det også blir digge sokker og eg har en del 6.Tråds Opal garn i mange crazy farger hver for seg, så hva om eg blander de å strikker en haug med striper? Ikkje sant!? Ååå eg må, eg må og eg definitivt SKAL!

 

EASY PEASY RIBBED SOCKS
Bildene over
Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Der var me jaggu meg halvveis i uka allerede!! I kveld når eg legger meg må eg føle at eg er i mål, nesten.
I morgen forsvinner det meste av dagen til mor mi, fredag skal eg til byen + egen handling, lørdag/søndag hos Amira og på mandag skal eg plante hos mor mi…I dag må eg komme ned på posten for der ligger nå den rosa Poscatusjen å venter, da kan eg ta siste strøk på jakken også. Sååå kan eg endelig innta Hobbyrommet før eg skal kjøre Dib på flyplassan halv 5 (Han skal på kurs i Oslo til fredag) der etter skal eg hjem til Amira og de å mate Alex (<—-Kattunge 6 mnd) Så er det kwell og eg kan stort sett gjøre hva eg vil. Føler eg sov dårlig i natt;
Kvalm og tung i hodet….vel vel…Får starte rooolig tenker eg, evn bare flate ut på sofaen 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Knallstilige kaossokker. Jeg sitter med et lignende par på meg her i sofaen 😀
      En rolig start på dagen er en god start på dagen! 😉

    2. De skulle jeg ønske hadde nåååååå. Herlige sokker. Må nok frem med restegarnet 🌸 Ønsker deg en fin dag, du har gjort min fin med å vis edd sokkene

Siste innlegg