Piffeli – Paffeli…..PUFF! –

Designet av Life Is Cozy

 

Hello there! Cozy altså! Tja, hvorfor ikkje? Siden eg leeenge har hatt en plan om å kvitte meg med begge de svarte Recliner`ne me har, eller lenge og lenge, i allefall siden fjæra i den ene bestemte seg for å poppe! Snakk om sige ned i gulvet, nå sover Milo (<–Katta!) i den, men eg er dritt lei den eg selv sitter i også…Eg vil ha en “fast” stol med fotskammel. Det er på tide å sitte oppreist om du skjønner. I en recliner som de me har vippes ryggen litt bak når eg vipper opp den du kan legge beina på, og ja…Liker ikkje det, har i grunnen aldri likt det,
men de er gode å slappe av i da!

Kunne tenkt meg en av DISSE, den gule er en favoritt, men ingen i heimen er enig i det! haha Skjønner det til en viss grad for gult passer vel ikkje helt inn….er jo egentlig nok når eg sitter her å skinner *humrer*

 

 

Designet av Life Is Cozy

 

Anyway! Hvis og når eg får meg en ny slik Go`stol kunne eg godt tenkt meg en egenprodusert puff/skammel! Kult! Skikkelig kult! Det er jo bare å strikke ei enorm lue og dytte 3-4 dyner inn i den, ikkje det? Sånn ca i allefall.

 

 

 

Designet av Life Is Cozy

 

Tok eg tur rundt å så på litt garn. Et av de først som poppet opp var Polaris fra Drops. Det er litt tykkere enn orginalgarnet, men det gjør jo ingenting om puffen blir litt større heller da. Men…eg strikket en gang en stor ballpute i ull, fylte den med dyner og puter…den ble likevel litt slapp! Hmm har en del sånn “SpagettiGarn” på lager og ser for meg at det kanskje kan være bedre? Eg har lenge holdt på med ei dørmatte i det, det er tungt
å strikke i
, men det ligger stødig og godt. Ser for meg at en mulig puff kan bli mer solid i den type garn?
Noen som har prøvd?

 

MILK BUN POUF
Bildene over
30 cm høy og 46 cm i dia

 

 

* * * *

 

 

Tja, eg er i grunnen klar til å bare sette meg ved spisebordet å perle i vei! Skal bare brette et stativ med klær og så er eg klar! Mulig eg skal inn til Stavanger å hente Dib på jobb, blir en del kjøring nå i disse streiketider! I tillegg frem og tilbake til trening i kwell, så ja, eg må bare benytte en hver anledning til å sette meg ned å perle! Har sååå mange planer! Vil selvfølgelig perle flere Juletrær! Ble veldig fornøyd med DISSE som eg la ut i går og ser for meg at det kan passe med 2-3 stk på bordet hos min mor 🙂 Har perlet noen andre juletrær også, må bare stryker de før eg sier meg fornøyd eller ei. Akkurat nå er det litt Halloween/Oktober pynt som perles, om man ikkje kan feire noe særlig så kan man pynte, ikkje det? Tenker eg må opp med litt mer ute ved inngangen. Skulle det ringe noen barn på døra på Halloween skal de i allefall føles seg velkomne ♥ Eg syns slike ting er gøy og eg har mange år på nakken hva angår å vandre rundt i gatene å ringe på dørene sammen med Jr som liten
(Jo da eg gjemte meg i buskene mens han ringte på Ha Ha)

Jaja er litt treg i dag, men nå må eg få fart på beina 🙂

 

 

KOS DEG
OG NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg