PITZNER SOCKS – Strikkeoppskrift

Designet av Birgit Grunwald

 

Jadda da var det igjen noe nytt og lekker fra  Birgit Grunwald og alt hun designere er sååå….? Sirlig perfekt! Går det an å si det sånn? Noen av hennnes sokker og votter ser muligens litt rare ut når de bare ligger der på gulvet f.eks, men ta de på og de blir helt perfekte! Eg liker sååå godt Disse Sokkene og Disse Hanskene, eg har begge oppskriftene, men så var det den der strikketiden min som har skumpet litt…Ikkje sant!?

 

 

 

Designet av Birgit Grunwald

 

Disse sokkene ser også rare ut når de ikkje er på foten, men de ser jo helt perfekte ut på – Liker sånn eg!
En spennende hæl som gjør at selve mønsteret bli enda stiligere 😀

 

PITZNER SOCKS
Bildene over
En størrelse – Justerbar

 

 

* * * *

 

 

I dag kan eg puste ut! I går kom eg i havn med alle ønskene på Russedressen, og det er viktig (for meg) å bli ferdig med det som har vært ønsket først før eg starter med mine egne sprell MoHaaa Nå gjelder det bare å IKKJE ta seg vann over hodet og beregne tiden godt 🙂 Det er mange som har ventet på å se hva eg maler så eg har lagt ut hele ryggen HER I DETTE INNLEGGET om du vil se 😀 Har fått det godkjent av Vivian, så ja, da er eg fornøyd 😀 Eg skal ut en tur i dag å suse litt, men eg fikk ryddet litt inne på Hobbyrommet før eg la meg i går og alt står å venter på meg når eg er tilbake 🙂 Sååå mange planer vettu og eg begynner sååå smått å se en løsning med hva eg kan stille med på Tananger Dagene 😀 Det forventes at man “styler” litt rundt seg på de 10 kvm man får utdelt!! Har ALDRI vært på sånt eg, men eg ser for meg et “GotteriBord” 😀 Spørs om ikkje det etter hvert blir noen turer til Ikea….Ikkje sant…!

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg