Planer for søndagen?

 

Det eneste som gjelder når man vil lære seg noe er å øve, øve OG øve enda litt mer. Skulle jo tro det var enkelt, er jo bare å prikke i vei, ikkje sant? Men for min del går dette tregt, ja som det alltid gjør når noe er nytt. Det største problemet er om noe blir feil og en prikk skal fjernes….ikkje alltid like lett,
så da bare fortsetter eg å øve, øve og øve.

Da er det mye enklere å bare male frihåndmotiver 🙂 Ikkje minst syns eg det er utrolig kjekt! Me har 2 stein“bed” ut, og en stein eller 2 som ligger helt random opp i der blir dekorativt 🙂 Har en tanke om å ta med meg en passende stein på toppturer og putte inni varden som alltid ruver på toppen –
Som et stolt lite minne om meg 🙂 *fniser*

 

 

 

 

Etter begravelsen av mor mi i fjor var Alma Sofie og Trym med meg en hel dag på Hobbyrommet og me dekorerte steiner som skulle pynte på graven. Har nok vært litt uheldig med Trym sin stein under lakkingen så den tok eg hjem nå og fikk fikset – Så skal den tilbake 🙂

 

 

 

 

En stein varer evig, ja selv en malt stein – Muuulig den trenger litt “Oppussing” en gang i blandt, men den ligger alltid der du la den ♥ Har du en grav du går til kan du lage dine egne steiner, kanskje en med noen gode ord?

Ok, min søndag må bli på Hobbyrommet! 2 uker til Tananger Dagene og eg har slettes ikkje hele oversikten, eneste tingen som er på stell er hvordan eg skal få med meg alt bort til markedsplassen
uten å gå frem og tilbake…

 

 

 

Var innom Biltema på fredag å kjøpte meg ei tralle! Likte denne best for eg kan også monteren den slik at den går på 4 hjul og har der med plass til bredere ting 🙂 Et billig hjelpemiddel for noe som fort kan bli et ork!

I dag skinner sola fra skyfri himmel! Har ingen planer om tur, var jo ute å hadde en frisk tur i går og har avtale om tur i morgen – Da kan eg ha god samvittighet når eg slenger inn på Hobbyrommet i dag. Likevel kan det være mulig at eg tar meg en tur her i Tananger utover ettermiddag – Får sjå 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg