PLUTSELIG….en idé!

 

Noen ganger vet eg at noen tror det har rablet for meg, mulig det kan stemme i gjerningsøyeblikk, men det er alltid en tanke og idé bak det hele….Som når eg valset inn på Dib sitt rom i går å spurte om han skulle ha de 2 svære eskene som har stått på stuegulvet i snart 2 uker….! Gutta mine rir sjeldent den dagen de saler for å si det sånn…! Han tenkte at de eskene kunne være greie å flytte PC skjermer + diverse når han skal til Bergen, men siden det enda er noen måneder til tok eg de bare for i stua får de ikkje stå lenger.

Stablet de med meg inn på Hobbyrommet hvor det var frem med teppekniven og alt ble demontert! Joda, eg vet eg kan kjøpte ferdige stive papplater, men store nok esker funker også til det eg skal bruke de til:)

 

 

 

 

Tja, når klokka bikket sånn ca 02:00 var det frem med malinga…eg måtte teste det litt ut før eg la meg –
Funket akkurat som eg tenkte så da har eg en jobb å gjøre i dag…Siden Ali er på dugnad med sameiet
i dag faller også middagen på meg – Kan fort bli en travel lørdag!

 

 

 

 

Eg har nemlig lovet å tenke hardt på om eg ikkje kan bli med på Tananger Dagene også i år, derfor må eg tenke ut noe nytt eg kan ta med meg…Bildet over er fra i fjor, og alt i alt må eg jo si at det var en suksess. Når eg tenker meg om så syns me som sto i teltet at det var noe lite besøkende oppe hos oss ved hovedveien, men samtidig var det veldig greit å stå inne. Eg takket jo nei til å bli med i år siden me må stå ute nede på bryggene….SAMTIDIG når eg tenker litt mer på det så er det jo faktisk der ALLE folka er – Hvis sola i tillegg har tenkt å møte opp, ja da kan det gå veldig bra 🙂 Eg har frist til å svare 14/5…Mulig eg da legger til:…MEN, hvis det regner
å blåser dropper eg det *ler
*

Ser jo også en god mulighet til å kunne “rydde” i alle tingene som har samlet seg opp det siste året –
Halv pris i år bør vel funke 🙂

Anyway, lørdag og eg hører det JOBBES utenfor! Sånn er det når minst 1 fra hver leilighet styrer i vei! De har vært å hentet noen lass med singel og Ali har fått spørsmål om å mure nok en mur! Han gjorde en formidabel jobb i fjor da han tok på seg en store murerjobb alene…Absolutt en jobb flere kunne gjort sammen, han har prøvd etter beste evne å sagt nei i år så får me se da hvem som tar jobben. Han lå rett ut i ei uke i fjor med
en rygg som ikkje ville samarbeide.

Vel vel, eg skal mixe enfrokost til meg selv
og valse inn på Hobbyrommet å fortsette kaoset!

 

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg