Popcornmasker….Lekkert

Designet av Annette Aue (fil-art-aue)

 

Så enkelt kan det gjøres, og likevel sååå lekkert ♥ Litt Popcorn masker her og der, vips et par lekre hansker 🙂 Disse er strikket i tynt garn, typ sokkegarn 400 m/100 gr – Blir så lekkert atte. Fine overgangshansker før det virkelig blir kaldt og surt.

 

Designet av Annette Aue (fil-art-aue)

 

Ikkje trenger du å være en superstrikker heller, en rimelig fersk strikker fixer lett et par av disse.
I tillegg er det en skjønn gave 🙂 Strikkes sømløst, rundt og rundt 🙂 

 

TINY DROPS
Bildene over
Str XS – L

 

 

* * * *

 

 

En skikkelig grå mandag, 10 gr og regn…Eneste eg vet eg skal gjøre i dag er å stryke det store Reinsdyret og eg burde vært nede på posten å sendt noe…Får nå sjå. Vurderer om eg skal perle en stor figur til, eller om eg skal finne på noe helt annet…Kanskje eg skal ta å perle noen Julemagneter i Mini? Hmm er vel kanskje litt utladet eller alt eg har laget de siste månedene – Muligens eg må drodle lit før eg på nytt slipper fantasien løs?
Eg bør i allefall ha Julen bakom øret og tenke ut noe for desember.

Tror bare eg starter dagen med å sette meg inn på Hobbyrommet så får eg sjå ka som skjer, rett og slett 🙂 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Venter i spenning på å få se den ferdige Rudolf😃 De pulsvarmerne/halvvottene ver lekre. Fine julegaver😉

Siste innlegg