Problemløser og Ønsker til Bursdagen!

 

Husker du KRISEN som oppsto tidligere ei uka? Ja det var litt sånn “Lufta ut av ballongen” situasjon, men dagen etter ordnet deg seg ganske greit syns eg! Eg erstattet den grønne som eg var tom for med en veldig dus solgul, det er i grunnen mye mer Ton-i-Ton enn det ser ut på bildet. I utgangspunktet er jo dette en ganske crazy genser så om det blir litt til spiller ingen rolle. Har bare bestemt meg for at denne skal bli ferdig uansett hvilke hinder eg møter på…Det nærmer seg nemligen også slutten på den Brente Oransje også…Eneste fargen eg har plenty av er den RødLilla så dette kan potensielt bli ganske så artig!

Uansett, det spiller ingen roller akkurat nå hvordan den ser ut for den er skikkelig deilig å strikke på! Garnet er bare så perfekt deilig og det trenger eg i dag! Du ser, dagen er litt BobBob, men gode muligheter for at den blir bedre. De nye pysjene mine har kommet og ligger på posten! Når eg ser på hentemelding inne på PostAppen lå de på post“kontoret” kl 14.02 og DA var me jo nede på butikken?!?! Trooor eg må begynne å ha lyd på mobilen….
Jaja, Amira er min reddende engel så hun henter den på vei hjem fra jobb!
Så ja, eg er nydusjen og sitter her i reservepysj og venter 🙂

Men du? Her for litt siden skrev eg i et innlegg “Hvem” eg liker å lese/følge og da GLEMTE eg jo ei som eg virkelig liker å følge på Instagram!!! Hvordan kan da sånn skje!?! Hun har jo noen av mine favoritter!! Ahaaa det er sååå stilig og flott vettu, mulig du allerede følger henne? Hvis ikkje MÅ du ta deg en tur og la deg beundre sier eg bare ♥ @plystreknitwear heter hun på Instagram og nettbutikken finner du HER INNE 🙂 Og DER vettu! haha Der har eg hentet et par av mine bursdagsønsker i år! JuHuuu Tror eg skal sende en link og 2 litt sånn diskrè til Ali MoHaaa

 

 

Foto: Plystre

 

PROSJEKTSEKKEN er bare så perfekt og eg digger den ♥ Perfekt når eg f.eks skal på strikketreff eller kafè for her får eg nok plass til alt eg måtte trenger! Eg elsker vesker, bager og alt som eg kan putte hobbyen min opp i 🙂

 

Foto: Plystre

Disse STRIKKEPINNEETUIENE var noe av det første eg falt for! Hmm kan jo ønske meg en av tingene nå til bursdagene og før me vet ordet av det er det jo også Jul 🙂 Da fikk jo du også noen skikkelig gulltips til hva du kan ønske deg selv 🙂 Vel, da gjenstår det jo bare å bestemme seg for en farge….ALLE er jo like lekre jo! ♥

 


Nååå
nærmer deg seg gitt! Ganske så snart nå har den samme farge som på bildet på frøposen. Planen er å HØSTE den i helga haha Den skal bønnhørlig deles slik at me alle får smake, filleren!! Amira er jo ikkje hjemme haha Jaja det ser ut for at det kommer ganske så mange etter hvert. Er ganske spent på hvordan den smaker og den skal visst nok være herlige å ha i en salat.

I dag blir det noen kjappe pizza til middag! Joker hadde tilbud på Dr.Oetker så da ble det noen sånne, svipp svipp inn i stekeovnen 🙂 Amira er på vei så det er bare å få gang rett og slett!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Hej gro

      Danmark kalder igen…😀😀😀

      jeg har købt en taske af reisenthal, det er en der hedder weekend mellem, det er en taske med en bøjle, fast kant, indeni er der et stort rum, og i alle siderne er der syet lommer, jeg kan have en kande kaffe stående i tasken, uden at kanden skal lægges ned. De koster ikke så meget, mellem størrelsen koster 200 eller 249 danske kr. og den fi des i mange farver OG med mønstre. selve tasken er meget let, så med fyld, strik, kaffe osv, så vejer den ikke så meget. prøv at søge på reisenthal, så kan du se alle de tasker firmaet har.

      kan du have en dejlig dag

      hilsen fra Danmark

      jannie schjørmann
      [email protected]

    2. Hej hej igen

      jeg var lige ude på reisenthel hjemmeside i Tyskland, vi danskere har mærket i danmark, i flere taske forretninger, bl, a, en der hedder neye.

      taske hedder allrounder størrelse mellem, min veninde kar købt toilet, makeup tasken, den bruger hun til dimser og små strik…

      kh jannie schjørmann

Siste innlegg