PURE GLEDE

Designet av Holly Woodward Designs

 

Hadde du virkelig visst hvor mye farger betyr for oss så hadde garderoben vært full av klær heklet på denne måten! *ler* Eller, me må jo ned å lande noen ganger, men å ha en genser som dette, full av glede og energi er noe alle burde hatt! Er man f.eks sur og grinete en dag skulle denne blitt trædd ned over hodet på oss – Er ganske sikker på at det hadde gjort noe med humøret vårt 🙂 Dessuten er eg overbevist om at den er skikkelig gøyal
å hekle! Dette må jo være den perfekte Påskegenseren??

 

BRIE JUMPER
Bildet over
Fra 91 cm til 162 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Holly Woodward Designs

 

DENNE!! Alle som kan hekle har på et eller flere tidspunkt vært innom “Bestemor” ruter, eller “Granny” som man også sier 🙂 Det finnes omtrent ikkje den ting man ikkje kan bruke disse lappene til. Eg har jo noen lapper her
i kurven ved min side som eg holder på med og det skal etter planen til slutt bli en topp 🙂 Finn DINE farger og bare kos deg, perfekt å potle med i den berømte solveggen heeele påsken.

 

GIGI JUMPER
Fra 101 cm til 169 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sånn, der var det mandag gitt, en halvveis mandag får en si siden mange har tatt ferie. Dib er en av de som har ferie disse 3 dagene og der med er eg litt i feriemodus 🙂 Mens eg venta på kaffien i dag satte eg på en diger maskin med håndklær så det skal ikkje mangle på å ha noe å henge fingrene i kan du si…

 

Akkurat NÅ kom mailen me har ventet på:
“Landstreffet for Russ21 i Kongeparken er avlyst”

Har selvfølgelig full forståelse for det, det hadde vært hinsides all fornuft å gjennomført det, men eg forstår også at Dib og hans venner syns det er fryktelig trist. Det er liksom “Krona” på Russetiden og det skjer en gang i livet. Men men de er jo voksne og skjønner det, men de har lov å blir lei seg. Eg prøver etter beste evne å oppmuntre med at de 4 som henger sammen kan finne på noe gøy den helga. Det er jo også gøy i seg selv å bare ha på seg alt av russeklær, eg mener; Han har jo kjøpt seg oppladbare Blinkesko!! Bare de alene er jo en fest! *ler*

Jaja, eg skal snart en kjapp tur ut på hjul! Må innom apoteket da medisin min måtte bestiller før helga, etter det svipper eg innom til mor mi med et par av Disse Egga 🙂 Ellers? Vel, eg skal jo vaske UANTE maskiner med håndklær….skal selvfølgelig velge et program som varer litt lenge hehe
Da får eg lange pauser som kan brukes til perling!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg