Put a FRAME on it!

Reklame | Posterstore

 

På lik linje som at egentlig alle kan synge, så kan i grunnen alle også være kreative. Nytter ikkje å protestere for eg blir nok ikkje enig *ler* Uansett hva man måtte kreere så blir det fint om man putter det i ei ramme, hele “kunstverket” blir strammet opp og tar seg meget bra ut! POSTER STORE er jo de som har det største utvalget av rammer, i allefall som eg vet om. Dessuten får du de i flere farger og ikkje minst kvaliteter. Eg holder meg stort sett til Svarte Metallrammer (7 størrelser) 🙂

 

 

 

 

Dette er også supre rammer for oss som perler med Hama perler! Rammene har godt “rom” til å legge inn store perlerier og det “sitter”. Eg er virkelig fan av disse Simpsons bildene og skal til med ett til før eg henger opp begge 2. (Å ja, eg har bestilt nye ark til å ha bakom perleriet hehe)

 

 

 

 

Har flere drodlerier på blokka, utrolig hvor mange som ville ha disse gule her!!! Har enn så lenge sagt nei *ler*
Om du ikkje syns du er flink til å tegne så kan du drodle, det er noe alle kan og klarer 😀

 

 

 

 

Disse tøffe kjøkkenbildene mine har du sett mange ganger, de har stått på skjenken i eviiigheter, i svarte rammer. Ali ville ikkje henge de opp på veggen her fordi han var redd skapet skulle knuse glasset…!
Ja…vel, intet problem—> Eg bestilte 2 PLAKATOPPHENG (5 størrelser) Problemet løst!

 

BEEF CUTS
LAMB CUTS

 

 

 

 

 

Opphenget henger sammen med magnet,
ganske genialt og super enkelt.

 

 

 

 

Brukte ei 50 cm X 50 cm metallramme til å ramme inn noen
av Dib sine høydepunkter.

 

 

 

 

Hvis du fortsatt mener du ikkje er kreavtiv og kan tegne eller noe, vel, da finner du en HAUG av flotte Plakater som du heller kan ramme inn 🙂 Eg har ingen planer om å fylle opp hjemmet her kun med egen “kunst” No No disse siste bildene skal endelig opp på veggen i den store gangen….

 

Her har du en flott Rabattkode om du ikkje stoler helt på egen strek hehe vibbe45 gir det 45% på alle plakater
(utenom Selection og rammer)

 

CREATE YOUR STORY

 

 

 

 

…og eg er fortsatt meget fornøyd med plakatene i stua 😀
Blir nok ikkje noe utskifting der med det første.

Nå skal eg fortsette på et par drodlerier som har ligget her å ventet på hver sin ramme,
så får eg sjå hva som blir next 🙂

 

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Hei. Hvor henter du inspirasjonen fra til de drodleriene dine? Er bildene store (med ramme) og hva tar du for sånne bilder?

      1. De gule bildene er A4, inspirasjonen kommer av seg selv og underveis. Har ikkje noe pris fordi eg har ikkje bestemt meg for om i det hele tatt skal selge de – Mange som har spurt om akkurat det

        1. Ok. Jeg spør ganske enkelt for at jeg lager slike drodlebilder sjøl å lurer litt på dette med pris. Syns det er vanskelig til tider å fastsette pris på eget arbeid. Jeg pleier å kjøpe trerammer med passepartout på Bohus. Har du sjekka de ut?
          Syns bildene dine var veldig fine.<3

Siste innlegg