PuteKos og en Lekker Go`bit

 

For å si det sånn så var slettes ikkje Stefano D`Milo så veldig begeistret for de nye putene!! Han som lå sov så godt helt inne i hjørnet å koset seg på “Kanin”puta når eg kom danglende med 3 nye. Plutselig var det slettes ikkje plass til han og eg vil jo heller ikkje ha svart pels på de nye putene.

Men skal hilse å si at det har vært litt styr med å få til disse putene! Det var Amira og eg som fant de på Princess sist helg. Eg var fast bestemt på å ha 3,4 eller 5 nye puter, kun trekk da siden me har ALT for mange puter på “lager”. Disse 3 trekkene er 50 cm X 50 cm siden me har 3 puter i den størrelsen. Egentlig så skulle den MintMosegrønne puta vært i blått, men eg klarte ikkje definere fargen skikkelig på skjermen
så den må eg nok heller kjøpe på en butikk.

Anyway, I DAG fikk eg endelig en hentemelding så eg kom meg kjapt ned på Posten ,
alt det gikk greit, det var heller…

 

 

 

…når eg kom hjem at styret begynte! haha Eg fikk Ali til å lete før eg gikk. Putene ble pakket bort for et års tid siden og eg var helt sikker på at de lå i en blank søppelsekk, men HVOR!? Herregud, men me leita! Ali var i garasjen og kom opp med en sekk med puter, men det var ingen av de. Da eg kjørte gikk han i garasjen for 2.gang å leita! Ingen puter…Eg endevendte soverommet vårt da eg var tilbake, høyt og lavt leita eg…Vel, eg putta noe mindre puter i trekkene og tenkte at det får jo bare være sånn inn til videre. På vaskerommet har me liggende 3 store puter (til vask) som har sånn skikkelig langhåret fake pelstrekk og eg tenkte eg skulle se om de passet…Vel…HVA LÅ INN I DE PELSTREKKEN??? Ja, ikkje sant? Akkurat de 3 putene me hadde leita etter det meste av formiddagen…Helt utrolig! Jammen var det godt at putene passet helt perfekt ♥
Nå har eg bare lyst på noen til, men i mindre størrelse.

 

 

 

Målet mitt i dag er å komme meg opp til halsfellingen på denne go`biten her! Vettu? Den er sååå myk så myk,
ja den kan ikkje ligge skikkelig i en haug en gang haha Den synker bare helt ned fordi den er så lett og myk!
Kommer til å bli helt magisk å bruke ♥

 

 

 

Designet av Melanie Berg

 

Men du? Alvorlig talt! WOW! Dette falt eg skikkelig for, ja akkurat som eg har gjort med flere av Melanie Berg
sine sjal! Orginalt strikkes det i DETTE GARNET, ser jo utrolig herlig ut!
Ta en tur innom HER om du vil se flere av hennes lekre sjal.

 

GENTLE HUG
Bildet over
60 cm X 240 cm

 

Akkurat som med DETTE SJALET finnes veldig ofte det fineste me vil ha i en bok, sånn er det også med dette vakre sjalet over her til Melanie Berg. Men vettu? Begge disse sjalene er verdt ei bok spør du meg, begge fortjener de å bli respektert for det de er og ikkje minst på vegne av designeren. Ha i det minste så pass respekt at du ikkje åpent spør ei “venninne” på nett for alle å se om hun kan ta en kopi å sende deg! Se på det på en annen måte: Unn deg heller ei flott strikkebok, det er jo noe me uansett ikkje kan få for mange av. Ønske deg den i gave hvis du ikkje har muligheten ti å ta deg råd, eller, spør på biblioteket om de har den og du kan låne den gratis 🙂
Den nyeste Sjalboka til Melanie Berg kan du kjøpe HER HOS Adlibris 🙂

 

 

 

Nå skal eg stikke på kjøkkenet å delta i TacoFredag forberedelsene 🙂 Ali steike kjøttdeig og eg fikser
grønnsaker og divers 🙂 Amira er straks på vei hjem og så blir det Taco, chill og bare kos 🙂

Hva er den ene ting du bare MÅ ha på Taco? Ååå eg MÅ ha Jalapenos!! MASSE!!

 

 

 

Ute er det skikkelig InneKoseVær! Det var så mørkt for et par timer siden, fikk jo nesten kveldsfølelse og det regnet helt hinsides!! Jadda, det blir deilig å krype opp i go`stolen etter på med strikketøy og kaffi 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Når jeg leser ang de putene, er det som meg selv 😀
      Men gørr artig når de dukker opp, og få en god latter 🙂

      Men du…må spørre, fordi dere skal ha taco i kveld.
      Har dere peiling på hvordan det smaker av Kidneybønner som taco “kjøtt”??
      Spør fordi jeg skal evt lage det til mat i en barnehage på mandag 🙂
      Ha en flott helg 🙂

Siste innlegg