Råfin og Gratis Sommertopp

Reklame | Dale Garn (Garnlink)

Designet av Filipa Carneiro

 

En skikkelig lekker sommertopp dette her!?! Vil påstå at den også er akkurat passe luftig 🙂 Orginalt er den strikket i Dette Garnet, men om det skulle være vanskelig å tak i så vil PURE LINO være en super erstatter ♥
En dag (om ikkje sååå lenge!) må eg få i hus noen av de nøstene der, eg har lenge fablet om en topp/tunika sak
i nettopp det garnet! Eg syns fargene i det garnet er så nydelige, egentlig ikkje mine farger,
men de er så sarte og skjønne!

 

 

 

Designet av Filipa Carneiro

 

Lekkert, ikkje sant? Eg er ganske så sikker på at dette fort kan bli et favorittstrikketøy i strikkekurven 🙂
Litt sånn som er vanskelig å legge fra seg – Det liker me jo!

 

 

 

Designet av Filipa Carneiro/ Strikket av  Wolleschaf

 

Det som gjør meg extra glad er at toppen er like flott til noe mer frodige damer som den er til de slanke 🙂 Orginalt er strikkefastheten på toppen 24 m, Wolleschaf på bilde rett over her på bildet har justert strikkefastheten ned til 21 m og hun strikket den i Dette Garnet. Hun har gjort  litt endringer underveis som du kan lese om HER, men hun har likevel en lett og luftig topp UTEN å ha brukt noe tykkere garn 🙂 Ja for det vet me jo, er en strikkeoppskrift liten i størrelsen mener mange at løsningen bare er tjukkere garn og tjukkere pinner og POFF så forsvinner de lette plaggene til frodige damer – Sånn skal det jo ikkje være?

 

 

CASCATA
Bildene over
Fra 82 cm til 100 cm i overvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Knall sol, vindstille og 21 grader og det skal opp til 25 i dag! Jepp, det er en varm dag allerede og varmere skal det bli. Vet det, burde vært på stranda, uten tvil! Tror neppe det blir i dag uansett. Har litt TING som bør gjøres her hjemme. Fikk i hus Kombiskap nr 2 i går, nå har det snart stått 1 døgn og skal kobles til, så må me vente litt og sååå kan eg rane det gamle og renske ut det som skal kastes før eg kan organisere de 2 kombiskapene slik eg vil ha de. SYSTEM! Det er cluet her, tenke litt sånn at ting som “hører sammen” er i samme skap eller no. Det gamle kjøleskapet skal foreløpig bare utenfor, for det må også stå frakoblet ei stund før det kan legges ned og bæres 🙂 Etter hvert vil jo også fryskapet på vaskerommet tømmes og da skal også det ut og bort! Nå mangler me bare litt benk eller no på kjøkkenet så er me egentlig i mål! Amira og eg har planer om å renske ut av kjøkkenskapene og bli litt mer minimalister! *ler* Må nok til med ei egen hylle f.eks til MummiKoppene mine 🙂
Men men, det blir nok bra, til slutt 🙂

Tja, eg får ta meg en runde på terrassen å sjekke litt og så bare starte dagen stille og rolig! Skulle jo egentlig kjørt Dib til Biltilsynet i dag for å ta teorien, men han hadde blingset på dagene og det var da altså i morgen,
og ikkje i dag! Så da blir det litt sånn…..Åååå….for me skal jo utføre litt handling etc også, men når?
Vet ikkje, tror bare eg perler eg 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
      1. Skal prøve å få tatt bilder, har lagt ut litt på Snapchat. Ble ganske så flott med de nye skapene ja! 🙂 Eg er overstadig fornøyd 🙂

Siste innlegg