Råsterk!

 

Nå ser eg faktisk en ende på Hobbyrommet Woop Woop – Alt av “møbler” er på plass og eg vurderer
å R E V U R D E R E enda et skrivebord….!? Muuulig hvis Ali kan kappe det for hvis ikkje tror eg det blir for trangt, da er det bedre å bruke hjørnet på noe annet. På et tidspunkt var eg sååå sliten at eg satte meg ned å sortere fargeblyanter….dvs eg tømte 4 sånne store bokser som de “bor” i og sorterte varme og kalde farger…Ikkje sant…

 

 

 

 

Visste eg hadde en god del Moúline garn….Det lå i en boks nederst i en kasse…Vel, når er det fremme i lyset! Hekkan så mange ganger eg har leita etter det 😀 

Men altså *Klapper meg på skuldrene!* Eg, ene og ALENE har fått senga (120 cm bred) inni stua, å ja….den var tung og eg skjøv den avgårde med høyre skulder! Før eg gjorde dette fikk eg jo tømt hele Kalaxhylla…Tok innholdet fra en og en hylle og sorteret og kastet først. Men ja, ved hjelp av et teppe klarte eg å dra Kallaxhylla inn på Hobbyrommet. Egentlig er ikkje den hylla særlig tung, men som sagt; Med en god arm må man finne løsninger *ler* Er ganske så fornøyd med meg selv ja! Ali sov mens dette forgikk så han fikk litt sjokk når han sto opp! Nå er det ingen vei tilbake —> Senga skal ut og bort, svinger nok innom Finn først for kanskje noen trenger en billig, men dog veldig GOD seng!?

Vil du se mer av denne ryddesjauen i dag ligger det masse filmsnutter på Snapchat (vibbedille). I morgen? Vel, vil tror eg starter med å bære ut alt som skal kastes og såååå *Trommevirvel* Skal eg velge ut det garnet som blir med MEG videre og hvilket garn som dessverre må ut å reise litt….eller bli hentet? Mmmm Gleder meg!
Finnes det noe bedre enn å dandere deilig garn inn i rene pene hyller? NEI! Ikkje sant?

Tusen takk for koselige, morsomme, heseblesende og ikkje minst støttende “samtaler” på Snapchat i dag ♥
Kjekt med heiagjeng! ♥

 

 

 

 

Ikkje vet eg hvor mange ganger både eg og Amira har vært på leit etter disse skjella! De er gamle, Amira var liten når hun samlet de (Mener me fant en del av de på sandstrand i Beirut), men i dag dukket de opp! Eg har silt de (Var mye sand i den treboksen kan du si) og spandert et nytt perleglass på de 😀 

 

 

 

 

Nå har eg plukket den store Squah`n! Tenkte eg skulle ta å veie den, er ganske tung, men også kjekt å notere seg til neste år. Håper de andre nå klarer å vokse seg større når denne kjempen er felt hehe

 

 

 

 

Ellers har det eksplodert i drivhuset! Miniagurker, sa de?? Vel, ikkje mye mini med denne så det er på tide
å plukke den + noen andre og lage meg noen gode skiver 🙂 

Ååå eg er sååå HAPPY for at alt det tunge nå er ferdig med Hobbyrommet, nå er det jo bare sjamøretappen igjen *ler* og den har eg virkelig tenkt å kose meg med! Når eg ser hvilke garn eg evn skal selge, eller gi bort, ja da gir eg beskjed vettu. Eg vet at mange er ivrig når det er mulighet for litt garn i lufta, men det nytter ikkje å sende meg melding helt ennå *ler* Ja da eg har sendt koselig meldinger i retur til de ivrigste hehe Du må retten og sletten bare følge med her på bloggen fremover så får me sjå hva som skjer. Det eg vet som skal bort er en Scrappekoffert (Den største, rommer mye, ja som f.eks en hel Symaskin + tilbehør!) Den selger eg, og har Annonse på Finn 🙂 Har også 5 kurver og 3 praktiske plastbokser med håndtak,
men akkurat disse tingene sender eg ikkje.

Men ok, nå er det kwell og denne kroppen trenger hviiiile 🙂 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg