REGRETS!!! -På an igjen…


Herregud, men eg styrer altså! Noen ganger blir eg ganske matt av meg selv! Jajaja alltid kjekt å ha NOE å gjøre *humrer* I går altså…Satt å broderte bak på ryggen, jo mer eg broderte jo finere følte eg det ble med fargene eg brukte – PLUTSELIG syns eg fremsiden av jakken ble alt for mye HIPPIE! Jo da, mye kult med HippieMoten, men nå ble det full kræsj og eg tok en lang tenkepausen. Ja det måtte faktisk en lang dusj med hårvask til og når eg så etterpå satte meg i Go`stolen var det egentlig kort prosess! Frem med saksa og Klippe-Di-Klipp! Det er på flere enn èn måte veldig tilfredstillende å klippe bort noe eg for litt siden satt å sydde!

Det viser jo bare at eg EGENTLIG ikkje var heelt fornøyd…

 


Det var jaggu fort gjort å bare klippe! Var litt kjapp med vilje egentlig, ja eg måtte jo ikkje få muligheten til å angre! *ler* Jooo da, enkelt å klippe altså, men HALLO! Når eg ikkje husker hvilken retning eg sydde er det søren ikkje bare bare å få bort trådene…Så ja, da brukte eg resten av kwellen på å sitte her å plukke trådstubber…
plukket, klippet litt og plukket en haug til…

 


…men nå er det borte borte og jakken er like fin som i utgangspunktet, har bare den andre siden av fronten igjen da…Sukk…Gjør ingenting for nå kjenner eg at blir det riktig 🙂

 


Dette var det som fikk meg til å klippe bort det som var brodert på fronten! Ja det må eg si, selv om eg syns det på bildet over her er fint så er det bare ENDA finere i virkeligheten ♥ Planen nå er å sy heeele borden rundt akkurat lik og eg kjenner at den kreative hjernehalvdelen nå slapper av og er tilfreds 🙂 Dessuten har eg likevel til 7`ende og sist fått et SYSTEM som eg så sterkt prøvde å motarbeide når eg først startet å brodere haha Det er det eg sier; Min indre OCD vinner alltid…til slutt *skrattler* Litt usikker på den blomsten mellom 2 stjerner…Hmm…mulig eg tester ut en annen farger mellom neste stjerne og ser hva som blir fineste…Akkurat som eg føøøler det kanskje blir enda finere om de små blomstene er lys turkis i steden for…? Om så er så er det kjapt gjort å plukke bort en liten blomst 🙂 Hvordan eg evn skal bygge videre på jakken vites ikkje, kan være det bare blir med denne borden + samme bord på ermene. Hva eg skal gjøre på hetta i tilfellet, ja det får eg tenke på mens eg brodere ALLE stjernene…*Tror dette blir veldig fint*

 


Her er det i allefall en som er meget tilfreds med livet og nyter det til sine fulle og vel så det ♥ Ja for morningen kan absolutt nytes selv om det er mandag og ALT annet flyter og til dels er veldig KAOS!!

Du ser det, sånn i 23 tiden i går kwell fikk med elskede datter en LYS idè!! NajemFolka har en egen evne til det når klokka nærmer seg midtnatt! OMG! Planen har hele tiden vært at Amira sitt rom skal males, men ikkje før alt annet er ferdig. Eg har tviholdt på det hele tiden for det er NOK rot over det meste fordi stua ikkje er ferdig. Anyway, hun ville bare teste noe på rommet for å se om det funket….eg ytret min erfaring om at når NOE flyttes, ja så forplanter rotet seg over det meste… Vel, ting skjedde og de STOOORE garderobeskapene ble flyttet, eller halvparten av de og nå har hun det meste på halv 8 fordi Ali, ja han tømte jo kleskapet rett ut for å kunne flytte det. Dessutene er de skapene veldig ustabile og må skrus fast for å ikkje tippe når de står *skummelt*. For å kunne flytte skapene måtte hun først ut med den enorme Tv`en sin og alt annet tilhørende som var fastskrudd på veggen…Hun vurdere å campe ute i natt fordi det hele endte opp med at hun måtte grave frem senga noe som omtrent var umulig fordi ALT er kaos! Men men, tidsplanen til tutta nå er at rommet, ja det skal være ferdigmalt til søndag…Fordi det er ingen vits i å montere Tv og alt tilhørende opp på veggen før den er malt så da er me der *ler* Jakten på de perfekte skapene og seng er i gang, ja senga skal nedskaleres for å frigjør litt mer plass *les: gulvplass* (Fornuftig!) Så ja, vel, det KAN bli ei interessant uke og eg håper på det beste og er evig optimist – Som vanlig 🙂

Jaja eg får jo bare ta den vanlige runden som eg pleier, selv om eg rydder litt er det ikkje så synlig og DET gleder eg meg til å bli ferdig med! Drømmer om dagen eg står opp og bare kan nyte en leilighet på G! Det er mange grunner til at det har drøyd og hovedgrunnen er jo vannlekkasjen me hadde som faktisk viste seg å være mye mer omfattende enn hva me trodde da det skjedde! For å si det sånn så fikk me nå sist uke klarsignal fra naboen over at NÅ først var det garantert at alt er i orden! Hun hadde da hatt de siste fagfolka som utførte kontroll! Så ja, da er det plutselig lenge siden september i fjor når det hele startet for 2. gang liksom…Årsaken til at det flommet inn i stua vår var altså mye mer alvorlig oppe hos henne enn det “folka” trodde i fjor og da setter ikkje me i gang med å male og gjør ferdig for eg hadde gått i krise om det da igjen hadde kommet vann inn haha

Når dagene og ukene bare går uten at man kan fortsette så blir rotet etter hvert akseptert og nesten som en del av det faste inventaret og DET er skummelt det! haha Det er vanskelig å begynne å rydde/ordne igjen siden det meste har fått en fast plass og me vet jo ikkje hvor me skal gjøre av det! Latterlig i grunnen, men ja, det blir nesten sånt! Muligens me får hjem en container eller noe bare for å gjøre prosessen litt letter for å slippe å kjøre frem/tilbake til gjenvinninga for PLAAANEN er jo også å tømme garasjen…OMG!

Jaja, eg får rydde litt på kjøkken i dag og re opp en seng eller 2 så ordner nok ting seg til slutt,
puster med magen og holder på optimismen 🙂

Men du!! Hadde nesten glemt det, men du husker jo at eg ble blokket på Facebook forrige uke? Oppdatering HER om du ønsker! Tilbakemeldingene eg har fått tilsier at det er flere enn èn person som har rapportert meg (meg som person på fb og ikkje bare bloggen). I tillegg er flere av mine blogginnlegg som er publisert på Fb blitt rapporterte til Fb. Fb måtte da sperre meg fra å poste til de har sjekket innholdet som er blitt rapportert, men siden det ikkje finnes et fnugg av kritikkverdig i innleggene mine er eg som du garantert har funnet ut tilbake 🙂 Hva og hvorfor noen gjør dette tror eg ikkje eg gidder å bruke tiden min på å finne ut, hver sin “Hobby” sier eg bare og eg håper jo vedkomne har det bra med seg selv 🙂

Det er på tide å få fart på dagen og etter på skal eg klippe og plukke et par stjerner 🙂

 

 

 

KOS DEG OG LA
DEG EN MAGISK MANDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei SuperOptimistisk Vibbedille 🙂

7 kommentarer
      1. Det var ei annen som også sa det. Har ikkje så god kjennskap til Bloglovin så eg vet ikkje hvordan eller hva eg kan gjøre 🙁

      1. Tror eg har klart å fikset det nå 🙂 Det var den gamle bloggen som ennå lå der så nå har eg lagt inn den nye bloggadressen og eg håper det funker 🙂 Gi meg gjerne en tilbakemelding på om du finner den 🙂

      1. I følge Bloglovin må eg sjekke med Blogg.no om de har gjort noen endringer for bloggen min ligger inne hos Bloglovin, men den popper ikkje opp slik som før. Syns jo dette er litt rart da det ikkje er blitt gjort noen endringer i innstillingene hos meg, men eg skal se hva eg finner ut 🙂 Takk skal du ha 🙂

Siste innlegg