REINFANN LANGSTRØMPER – Unicorn Versjonen

Reklame | Dale Garn, Du Store Alpakka - House Of Yarn


Jepp, her er det god gang med deilig garn (Sterk og Faerytale) og ikkje minst herlige farger ♥ Har i allefall funnet ut at Sterk kan fint erstatte Alpakka Forte, det var slettes ikkje planlagt, men siden eg endte opp med DISSE SOKKENE ble det bare sånn. Fy søren det var skikkelig kjekt å strikke sånn masse mønster igjen, lenge siden gitt. Extra kjekt med bare Gla`farger.

 


Det gule som er strikket her er Faerytale, deilig med litt sånn fluffy inni mellom selv om Sterk faktisk også er litt fluffy 🙂 Akkurat nå er eg på en omgang hvor eg trikser litt med BLING inn i mellom.

 


Her for en stund siden strikket jo mor mi Disse Sokkene til meg bare uten mønsteret og eg ga henne det prosjektet fordi eg ikkje orket strikke sååå lange sokker haha Ja, og her sitter eg da og vettu? Det er faktisk 0 stress for maskeantallet er jo helt overkommelig og det blir jo bare færre og færre masker 🙂 Dessuten er det jo et skikkelig fantastisk garn å strikke med og det gjør det hele så mye enklere!

 

 

Ellers, i dag….Vel bildet taler vel for seg selv…? KAOSET råder over alt! Stua er ferdig malt, men fytti katta! Amira kommer snart hjem og skal hjelpe Ali med å få opp taklistene i stua. Dib er reist på hyttetur og eg har ikkje armer til den slags. Jammen godt at det ikkje er meldt regn det neste døgnet haha Men, kan man noen gang stole på det?? Vel, det gjenstår å se da. Krysser fingrene for i tilfellet blir det ganske kjipt.

Savner også Milo, Hmm han har ikkje vært hjemme siden han gikk ut i går morges. Mistenker at han var hjemmom en tur å kikket i går, ble skremt av kaoset og der med holder seg borte. Eg mener, han blir jo stresset om me bare har byttet plass på en stol i stua *ler* Tenker eg tar en tur rundt blokka etter på å roper litt. Hvis han sitter opp i “skogen” eller bak garasjene så kommer han vel vil eg tro. Liker ikkje når han er så lenge borte! Før når eg har leita etter han har han til slutt kommet ut av Garnrommet…Kanskje eg bør sjekke garnhyllene?
Mye godt å sove på der hehe

Jaja, eg får vel gå å ta et overblikk om det er på tide å begynne å rydde litt på plass. Amira har med seg burgere hjem så eg skal  svinge frem litt mat etter hvert. Håper at me kan sette oss ned i stua senere å nyte det fine taket!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille som fortsatt er veldig optimistisk! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg