Rørende møte

 

2 Store helter traff eg i dag, og det vanket flere gode klemmer ♥ Vivian og lillegutt sto så absolutt til forventningene ♥ Festplassen var den riktige plassen å være i dag ♥

 

 

 

 

Det ble fakkeltog selv om eg vet Vivian stresset litt ang været, men det må eg si: Været viste seg så absolutt fra sin beste side!! Ikkje en dråpe fra oven, faktisk var temperaturen behagelig og den blå himmel kom da frem til slutt – Sola tok eg med meg fra Stavanger!

Både Bunny og eg var litt pysete….Me tok oss ikkje en fakkel! hehe Eg gikk med boblejakke og me krøller på sjølstyr var det en potensiell brannfare!! Me gikk, og me vippse, det kan også du gjøre om du vil at
det forskes på ALS – Vipps til 10282

 

 

 

 

Vivian og Bunny hadde faktisk et veldig rørende øyeblikk –
Det var så fint!♥

 

 

 

 

 

Bunny og eg parkerte på Rebell rett bort i street`n her før me gikk i tog, og hekkan! Aldri hadde eg trodde at ei søtpotet kunne smake så godt! Steikte kikerter og grønnkål var magisk!

 

 

 

 

I 19 tiden i kwell var eg tom så det var dags for å rusle tilbake til hotellet. Beina var ganske rusk så det var godt å flate ut! Har jo vært opp siden kl 6. Det var mørkt, men likevel så lyst – Fløybanen rett bakom trærene der 🙂

 

 

 

 

Måtte bare! Eg vil ha adressen Krinkelkroken!! Det er jo nesten et ekte Stavanger uttrykk å regne!! Vel, nå ligger eg her å slenger vettu, selv om rommet er lite er senga fantastisk! Skal virkelig bli godt å forhåptligvis sove godt 🙂 Litt bakvendt å ligge i seng å skrive, men men eg lå så godt liksom 🙂

I morgen er det ut av rommet kl 12 – Mindre enn et døgn etter at eg sjekket inn. Da er det ut å vandre gatelangs med Bunny – Får nå sjå ka me finner på 🙂 Det skal være opphold hele dagen.

Nå må eg sjekke ut hvem som faktisk vinner skal vi danse!!
Takk for mange fine meldinger i dag 😀

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Jeg ble så rørt når jeg så at dere var der, og Roger da den luringen, jeg holdt på å begynne å gråte når jeg så at han var der 💜Tuuusen takk for at dere kom, jeg er så takknemlig for at jeg har fått dere inn i livet mitt. Hvis dere har mye dødtid i morgen er dere hjertelig velkommen hjem til oss, bare gi meg en lyd💖

    2. så koselig dere dro 😊Fint å møte henne, støtte en god sak og å møte hverandre 😊Kos dere i morgen også!

Siste innlegg