Russ`89 – 1 VINNER

 

I anledning min bursdag 27.august hadde eg en Give Away 🙂 Spørsmålet var hvilket år eg var russ.
Eg er født i 1970, gikk 3.kl på Hetland 1988/-89, altså var eg Russ 1989 og Russelåten var
Splitterpine med Dum-Dum Boys 🙂

Dagen i dag gikk bort….med alt for lite søvn satt eg bare å sløvet frem til eg stupte i seng kl 15 og sov 3 t….
Da eg våknet hadde eg fått beskjed at eg får i krabbe til middag i morgen (Me har egen krabbe “langer” ser du *fniser*)  så da tok eg meg en extra tur på butikken nå kveld, så herlig og rolig stemning en fredagskveld!! Kontra midt på dagen liksom! Ali handlet tidligere og han handlet til Taco som skulle være en back-up middag! Eg måtte ned å ha krabbetilbehør som; Ferske reker, majones, loff etc Skal hente den nykokte krabben
i morgen (Skikkelig service ser du!) , innom på Mega for å se om de har ferske blåskjell for det ville Dib lage – Spennende! Det blir en skikkelig skalldyraften m/ de aller beste

 

 

 

Men ok, eg har trukket en vinner! Eg laget en liste over de som faktisk hadde riktig og skrev de opp i “riktig” rekkefølge etter når de kommenterte. Tusen takk til dere som gjettet meg opp til 6 år yngre enn hva eg er, dere burde jo fått noe dere også hehe Personen som vant vet eg elsker farger, hun hadde ikkje oppgitt noen, men eg vet hun er fargerik ♥ La ved det siste armbåndet eg la ut for salg (Nå er det noen nøkkelringer/veskepynt igjen her inne) – Noen koselige maskemarkører og en fargerik nøkkelring i Fimo.

 

 

Den heldig i denne runden er en trofast leser:

MONICA GULLESEN

Gratulerer så mye! Selv om eg sikkert har adressen din et sted så bare send den til meg så slipper eg å lete. Pakken går i posten på mandag 🙂

 

 

 

 

 

HA EN FIN FREDAGSKWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
    1. Wiiiiiiii – herlig. Tusen takk snille du.
      Gleda meg til pakke fra deg 🌈

      God helg til dokker

    2. Wow, så kule farger på garnet – passer garantert helt perfekt, og litt ekstra “gøy” i tillegg 😍 Gratulerer Monica 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg