S T R I K K E V E S K E – Oppskrift

Jeanette Bøgelund Bentzen

 

Ei stødig og god strikkeveske får du best ved å hekle den vil eg si. Godt og stabilt bomullsgarn og faste heklemasker gjør susen 🙂 Selv liker eg ikkje slappe vesker som siger sammen på gulvet –
Ei god veske bør kunne stå *ler*

 

 

 

Jeanette Bøgelund Bentzen

 

Virkelig virkelig flott syns eg! Lekkert mønster (struktur) og her er jo muligheten uendelig….Kjenner eg burde heklet meg ca 15 stk med en gang….Alle i forskjellige farger! Ååå for et syn det hadde blitt
og prikken over I`en hadde vært en egendesignet Veskepynt 🙂 Ikkje sant!?

Den er heklet i bomullsgarn på ca 120 m pr 50 gram med heklenål 3,5 –
Prøv deg frem for den bør som sagt vært fast og god 🙂 

 

COME ALONG PROSJECTBAG
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag har eg TRUA!!! I dag er eg overbvist om eg vil kjenne bedring på denne begredelige kroppen min! Det er en ting å være saftig forkjøla, men altså…0 bedring og en skikkelig berg og dalbane i snart 3 uker…? Hmm Vel eg tror eg har funnet grunnen til laber form de den siste uka. På fredag ettermiddag startet eg på Zovirax tabletter for Herpesutbrudd i slimhinnene i nese, munn og hals…De helt vanligste bivirkningene er:
kvalme, oppkast, diaré, magesmerter, kløe, hudutslett (inkludert fotosensitivitet),
tretthet, feber, hodepine, svimmelhet.

De med rødt er det eg har følt mest på, men siden eg tok den siste tabletten i går ettermiddag håper eg virkelig at hodet kan komme seg mer på plass! Å være susete, svimmel og pottetett er virkelig ubehagelig.

I dag er det jo mor mi sin handledag, om den blir gjennomført vet eg ikkje ennå, heller ingen andre som kan fikse det…I morgen skal mor mi på sykhuset kl 11, det i seg selv er noe tidlig for meg, men….Hva skal man vel gjør...Så ringer mor mi i morges og hun må også til legen i ettermiddag…Nå håper eg at eg kjenner bedring de nesten timene sånn at eg kan komme meg i bilen. Vil vel tro at bivirkninger slipper innen et døgn? Ikkje det? Hmm satser på det 🙂 Skal virkelig være glad når formen er tilbake on track!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!
Helg i morgen!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. God bedring! Hvor lenge bivirkningene sitter i kroppen er jeg usikker på, men du bør vel i det internasjonale kjenne en bedring i løpet av dagen.

    2. God bedring. Håper dagen fin ikke blir alt for ille.🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Siste innlegg