Sååå farlig….!

 

Altså…Det var ikkje dette eg skulle gjøre i dag, men ååååå det var jo sååå koselig! Endelig har eg vært på Holen Ullverksted ♥ Eg hadde en del å gjøre med de mens eg organiserte det store strikketreffet her
i Tananger hvor de deltok som butikk flere ganger. De har noe av det beste garnet! Strikket mye til Dib når han var liten, han var kresen på garn, men Holen sitt og Wollmeise var det beste han kunne kle seg i, så da ble det sånn 🙂 Alt av garn farger de selv, og hvilke farger de har!! O`la la 😀 Eg skulle jo “bare” blir med storesøster ut for å bytte noe hesper….Hun kjøpte noen nøster av Holen da me var på Gramstad Strikkekafé, men da hun kom hjem var fargen litt feil. Hun endte opp med å kjøpe garn til 2 gensere i stedet for den ene som hun skulle strikke og eg plukket med meg de 6 hespene over…For noen farger +
de har veldig fiiine priser på et drøyt og digg garn!

 

 

 

 

For oss “byfolk” ble det jo en aldri så liten biltur og Gps`n fikk jobbet hehe Langt ut på landet som me sier, men sååå koselig! Sånn kunne eg også bodd, skulle mer enn gjerne hatt…

 

 

 

…et uthus i hagen til all hobbyen min!

 

 

 

Dette er bare litt av garnet de lager, ellers hadde de også ei hylle med Hillevågs garn 🙂
Er du i distriktet, vel...da bør du ta turen!

 

 

 

Nå er eg atter på vei til å få en fin liten samling med Holen garn ♥ Eg drømmer om spreke turgensere, kosekjole mm Ja eg kjenner at eg garantert havner på kjøret ut på nyåret….! GLEDE MEG!

 

 

 

På vei tilbake svingte me innom Ikea, for det var jo DET eg skulle i dag! Eg skulle jo ha minipepperkakehus…Det var de utsolgt for.…selv om Forus var de eneste som var oppført med at de hadde…da ble det 2 vanlige på meg…Hmm blir absolutt ikkje det samme…Vel vel...

Ikea har en serie som heter Vinterfint, sett den? De har sååå mye fint av alt sånn dill man trenger til jul…
Nå er alt SUPERbillig!! Det ble flere papirposer på meg, for det trenger eg jo hver jul og en pakke store papirposer til kun kr 9….Vel, for gådt til å ikkje plukke med meg! Fant også denne pakken med masse fine juleark til en veldig billig penge, rundt 20 kr tror eg det var 😀

 

 

 

Søs fikk en liten førjulsgave i dag 🙂
Virkelig fine disse lyshusene ♥

 

 

 

I natt leverte “Helt Hjem” en pakke i postkassa vår! Når eg så de nærmet seg når eg skulle legge seg satt eg å ventet i frykt for at noen var ute for å “rane” postkasser i natt *ler* Altså…Eg har funnet og endelig kjøpt meg Koseklær i ULL! O`la la, 100% Merinoull er som fløyel og med litt tyngde henger klærne fint og blir slettes ikkje slapsete! Her snakker me en god og stødig komfort og kvalitet. Ramlet over en annonse fra Pierre Robert på disse klærne og i et meget svakt øyeblikk midt på natta klikket eg de hjem….! Angrer ikkje et sekund! Eg hadde det på meg da me var ute i dag så det er ikkje bare koseklær til hjemmebruk,
genseren kan man jo bruke til alt 🙂 Genser og Joggers

Nå skal eg på kjøkkenet en tur å pakke litt konfekt og Ali er i gang med å koke tunge 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Du verden for noen fine farga på det garnet. Gleda meg til å se hva du ender opp med

    2. Fantastiske farger, farlig fristende det garnet der.
      Ullklærne ser veldig behagelige ut. 🤗

    3. For en gangs skyld glad jeg bor langt unna deg. Med det utvalget av garn hadde jeg vel blitt husløs. For noen FARGER.
      søt liten husklynge din søster fikk. Er så koselig med lys i vinduene, og helt risikofritt nå som det er så mange batterilys. Har en samling jeg også, men de er i metall. Tror nok det var mer i giverens ( min datters) smak enn min, men de står nå her og pynter opp.
      Så deilig med et skikkelig ullsett som kan brukes alene.
      Kos deg på kjøkkenet. I dag kom ca 100 krumkaker endelig i boks.
      Klem fra Liv

Siste innlegg