SÅååå Lekkert og Helt Gratis!

Designet av Rosa Yrjänheikki

 

Altså! Kan et par votter bli mer nydelig enn dette?? Det må være noe av det fineste eg har sett ♥ Kort fortalt så strikker du først en ca vanlig vott i tynn ull og sååå plukker du opp litt masker og strikker selve votten en gang til med veldig tynn Mohair ( sånn ca 400 m pr 50 gr) Det blir som en florlett sky rundt den egentlige votten.

 

 

 

Designet av Rosa Yrjänheikki

 

Lekkert, ikkje sant? Å ja, oppskriften er gratis og du kan der med starte på disse i dag hvis du ble forelsket 🙂 Oppskrifter av denne typen ser eg på en gave i seg selv og du kan ikle deg de lekreste vottene i gata,
eller gi de bort ♥

 

KUURA LACEMITTENS
Bildene over
Str M og L

 

 

* * * *

 

 

 

Altså! I går rullet eg i seng i 1 tiden og sov klask i 9 timer! Dagen i går tok litt av kan du si! Givergleden er ganske varm her i Tananger så i dag blir det en ny runde for å hente noen sekker og poser! Etter at eg roet den av her hjemme suste det inn en melding fra en journalist som hadde sett forespørselen min etter ullplagg i den TanangerGruppen på FB. Hun ønsket å lage en sak av dette + hun kunne tenke seg å bli med på leveringen. Vet ikkje helt eg, ja hva eg syns om det. Å lage en sak er jo bra, la andre se at det skal så lite til for å kunne hjelpe andre, men samtidig så har eg flere ganger før fått slengt etter meg; “Å ja, du gjorde det for å komme i avisa/eller på tv” – Tror det der er en balansegang, så eg får se hva eg gjør. Eg syns uansett at det er flaut for dette er jo noe eg bare gjør fordi eg gjør det og fordi det er viktig, skjønner? Eg har ikkje noe behov for å komme i avisa fordi eg gjør noe som eg føler er bra. MEN! Det som det burde blitt skrevet om er fordi om større tragedier skjer, ja ikkje bare her i landet, men ellers i verden også så er det tragedier som er konstante – Som f.eks de som lever på gata. Eg vet at mange mener “De er jo skyld i det selv”, men betyr det at man bare skal glemme de? Det er mange personlige tragedier, hvem er vel me til å dømme? Ikkje sant! Me har alle gjort feil, tatt feil valg gjennom livet, noe med større konsekvenser enn annet – Betyr det at man ikkje har krav på hjelp? NEI!

Vel vel, eg bør nesten ta en tur på badet å fikse meg litt, bare sånn at eg ikkje skremmer vannet av de eg evn møter på min vei i dag *ler*

 

 

LAG DEG EN FIN
DAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg