SANDY BEACH og Fredags Kos

Designet av Pelykh Natalie

 

Denne designeren er fra Ukraina og har så utrolig MYE lekkert!! Du er definitivt nødt å sjekke det ut, men før eg glemmer det skal eg minne deg på DENNE TUNIKA`en som hun publiserte i fjor, den er bare til å dåååne av ♥
Eg lyver ikkje om eg sier at designere fra f.eks Russland, Ukraina og landene rundt der har en vanvittig kreativitet når det kommer til Lace-mønster. Det er nesten som eg syns de våger så mye mer. Ja noe er muligens litt for overdådig for oss trauste(??) nordmenn, men det er absolutt verdt å utforske 🙂

 

Designet av Pelykh Natalie

 

Denne oppskriften er foreløpig kun på Russisk hehe Men frykt intet for i slutten av juli kommer den på engelsk. Dvs, kjøper du den i dag får du automatisk den engelske versjonen PLING inn i biblioteket ditt når hun publiserer den 🙂 Tunika`en eg linker til under det første bilde er på engelsk.

Denne toppen her er strikket i 100% Lin med en strikkefasthet på 22m/28 row så den er absolutt helt overkommelig 🙂 Spennende flettemønster som virkelig frister ♥

 

LADIES`s SANDY BEACH
Bildene over
Opp til 127 cm i overvidde

 

 

 


Ahaaa HEKKAN, men eg er sugen på det som står i kjøleskapet!!! Oj Oj eg gleder meg, må bare vente til litt senere så skal bordet dekkes 🙂 Var å hentet krabben da me var ute å hentet hjem resten av helgekosen og JISES det var ganske mye krabbe!! 12 hele, flest hunnkrabber for som ellers er jo me kvinnfolk best MoHaaa + en diger pose med over 2,5 kg klør! Me kan spise krabbe både i dag og i morgen for her er det mye mat! Når den i tillegg er åpnet, testet og 100% garantert blir heller intet kastet! Pris? Vettu?? En slikk og INGENTING!! For å si det sånn så hadde det vært mye dyrerer å kjøpt 1 kilo reke til 200!! Jepp, du vett? Kjentfolk er Gull verdt ♥

I tillegg har eg laget ei god skål med deilig salat. Har brukt grønnsaker fra Gartneriet + eg har kunnet spedd på med både salat og reddiker fra “hagen” (Les: Terrassen) Ååå dette blir digg 🙂

Etter handelen var me innom hos mor mi med litt varer så ble hun like godt med oss hjem da, så slipper eg å kjøre ut igjen for å hente henne- I øyeblikket tar hun seg en kwil på sofaen og Ali står på kjøkkenet å lager sin egen mat, sånn blir det når man ikkje vil ha krabbe hehe

Eg skal bare skynte meg gjennom dusjen et øyeblikk før eg skal fikse litt på bordet for Amira er på vei hjem fra jobb og eg har lovet mat mellom kl 18-19. SÅ ja, me begynner før Dib kommer hjem siden han ikkje kommer før litt over 9! Klarer ikkje kjenne på krabbelukta så lenge haha

Satser på å få strikket en del etter maten for da er planen minimal bevegelse!

 

 

KOS DEG MASSE
DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg