Savner du sol og sommer?

Reklame | Rito Hobby

 

Ho Ho Ho Jadda, det er lille julaften, men eg vet også om mange som jublet da sola snudde her om dagen. Vel og greit det, men det er jo fortsatt lenge til me egentlig merker noe til den snuinga der!? Eg har begynt å tenke litt på sol og sommer om ikkje annet, men det er enn så lenge kun inne på Hobbyrommet hvor det nå er julefritt 🙂 Deilig med en sånn friplass som bare er min.

 

Alt av Perler, perlebrett og Perlekommoder har eg fått av Rito Hobby som
i grunnen har alt du måtte trenge uansett hobby
🙂

 

 

 

 

I den nye boka til Anja Takacs er det både universe, havfruer og fisker + alver, dinosaurer mm Trooor ikkje eg kommer til å bruke disse figurene ute på murveggen, men eg har en idé om hvor eg kanskje kan henge de opp – Dette får eg sjekke på nyåret 🙂 Hadde i såfall vært utrolig gøy!

 

 

 

 

Bare det å kunne meske seg med tilnærmet alle fargene er jo fullstendig digg! Eg må ut en kjapp tur i dag, frister ikkje for frosten er tilbake (*Lykke* i grunnen) Ja det er t.o.m meldt snø!
Tenk om eg våkner i morgen og det er helt hvitt ute? Fantastisk!

Amira og Eirik kommer en tur her i dag for å lever/hente gaver, koselig avbrekk og så kommer de tilbake 1.juledag 🙂 Nå tar eg fri til over nyttår tenker eg, dvs at “Juletreet” med klær på badet blir garantert stående,
eg er i streik haha

 

 

 

 

Kos deg, gjør hva du vil og husk å nyt øyeblikkene –
Eg kan garantere deg at de ikkje kommer tilbake!

 

 

 

GOD JUL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

9 kommentarer
    1. God Jul til deg og dine 🎄☃️🥰. Og tusen takk for julekortet, det var så koselig ❤️💐

    2. Jeg vil ha sol og sommer, dårlig vinterpels i år, meldt kulderekord her i morgen på julaften, kaldeste julaften på over 15 år, hellige kaninrumpe 🥶 kos deg masse i julehelga Vibbedille, du er alle tiders kaninvenn 🥰

    3. Takk for mye hyggelig lesning i året som snart er over. Tusen takk for veldig hyggelig gave i julekos nr 1, du er snill og generøs. Ønsker deg og dine alt godt for julen. Klem fra Birgitte

      1. Takk skal du ha – Så koselig <3
        Neste år blir nok et godt år,
        det er eg ganske sikker på:)
        Kos deg og nyt ei God Jul <3

    4. Vil takke deg for året som har godt,har vært en sann glede og lese bloggen din hver dag.Ser fram til det nye året med nange hobby ideer.God jul til deg og dine.🎄🎅🤶❤️

    5. God Jul og godt nyttår til deg og dine *S*
      Her sitter jeg som vanlig på lille julaften og koser meg med å ‘krumme’ litt Krumkaker, som skal serveres med Multekrem imorgen *S*
      Her er strikketøy og søm lagt til side for nå, og etter imorgen skal jeg til å strikke litt sokker/strømper til meg selv *S*

Siste innlegg