Godt det er lenge til jul…

 

Vel…hva skal eg nå si…Skulle ha meg en dusj, la pysjen opp på skittentøydunkene – Dvs 1 meter OVER skittentøydunkene…Ikkje sant...Har nevnt tildigere at eg har vært i S T R E I K! Det var på sensommeren det skjedde, ble ganske mye da og tenkte at nå fikk andre styre skuta hjemme (Da hadde eg liksom nok med å springe for mor mi ) Det er jo lov å håpe i det minste…Vel…nå er det snart jul og lite har skjedd. Eller, mye har skjedd siste uka, men det var fordi eg innså at skulle det bli jul så måtte streiken avblåses…Ikkje sant!?

Me har alle noen dører me lukker når det kommer gjester. Nå er jo badedøra litt dumt å lukke da, spesielt om man skal servere gjestene noe...Kan jo være de faktisk må på do….!

 

 

 

 

Extra vanskelig blir det jo når ogsåp lilledoen i gang ser slik ut….noen ganger lurer eg på om det i det hele tatt er en do der?? Dette er et resultat av at alt eg fra til annen setter i gangen og sier det skal i garasjen...havner altså inn her….sukk...T.o.m tomflasker havner inn her, selv om eg monterte opp flere sorteringsBØTTER inne på vaskerommet….2 egne kun til tomgods…Eg gir opp!

På sett og vis så unnskylder eg Jr selv om han er for voksen å regne, men han går hjemmene fra kl 7 og er hjemme rett før kl 22 så og si hver dag. Da har han vært på skole og jobb…Men likevel hadde mye vært bedre om alle satte tingene tilbake dit de skal, i steden for å sette skitne kopper etc i vasken, sett det i oppvaskmaskinen, klær inn på vaskerommet – Rett og slett bare plukke med seg rot når det passeres…sukk…for ikkje å nevne tømming av oppvaskmaskin…Det tar i gjennomsnitt 4 min (Jepp eg tok tiden!) Dvs det er noe alle har tid til!

 

 

 

 

Selv denne litt knerten her roter, men han spiser i det minste opp tørrfóret som faller uten for matskålen etter hvert….Ellers er han ganske så fornøyd hvis eg bare rister teppet og saueskinnet hans engang i blant ♥

Har jaggu gjort mye i dag! Hentet pakker på posten, pakket inn pakker, laget middag, klippet flesk  og laget 1 ny porsjon. Nå ha eg hatt meg en dusj og skal ta å pakke noen smågaver til mens eg ser en Julefilm 😀 Ang Julekosen eg har her på bloggen fikk eg bekreftet at det er en stooor pakke på vei fra Danmark – Satser på at den er fremme før helga! Enn så lenge kan du delta på JULEKOS Nr 1, den trekkes på onsdag 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
RYDDIG OG FIN KWELL

 

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så heldige dem er som har deg, tross streik.
      Og deilig å se at det ikke bare er her i heimen rot i heimen blir ett hett tema.
      Det er noe befriende å se at andre ikke har det tipptopp hele tiden også, noe befriende med å se at andre også har ekte hjem med ekte rot.
      Fin dag Vibbedille

Siste innlegg