Se på de fine tøflene!!

Designet av Ronja Hakalehto

 

Altså, ALTSÅ.Se på disse da!? CUTE! ♥ Av denne type tøfler syns eg akkurat denne modellen (dvs m/denne hælen) er de beste 🙂 Dessuten er det jo flere steder hvor det kan strikkes mønster, og de er ikkje bare flate. Lekre er det de er + de sitter godt på foten! Meeen…det som er litt kjipt med akkurat disse er…Ok, Nr 1: De er i en garnpakke med litt snack og godis og det er vel å greit nok, men, nr 2: De selges kun til husstander i Finland….! WRÆÆÆL! Why!?!? Kjente hjerte ramle ned i magen for disse falt eg jo selvfølgelig for…Sukk...Alltid må det være noe…Oppskriften er forresten også på svensk, men hva nytter vel det...eg bor jo ikkje i Finland!?! Gjør du? Vel...da kan du kjøpe deg denne go`biten! Kanskje du kjenner noen i Finland som kan kjøpe den,
pakke den om å sende til deg? Da er du i så fall heldig 🙂

Men ok, eg HAR funnet et plaster på såret…HER INNE kan du laste ned en annen slik tøffel, helt lik,
men med annet mønster (Norsk oppskrift) – Det er da noe!!

 

GEISHA TOSSUT
Bildet over

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I veldig laaange tider har Dib og eg planlagt at me skal inn til en Japansk matbutikk i Stavanger, i går kom me oss endelig avgårde! Passet så fint siden Dib hadde fri jobb. Han syns det var litt lite mat i hyllene…muligens litt skuffet der(!!), men det var absolutt mye spennende! Problemet mitt er jo at eg ikkje vet hva ting er, ei heller hvordan det skal brukes/spise. Noen ting kjente eg igjen så litt saus og snacks ble med hjem. Kjøpte faktisk en liten pose chips av en type grønnsak. Du vet de lange, tjukke brune “røttene” som ofte ligger i grønnsakavdeling på utenlanske butikker? Aner ikkje hva det heter, men i allefall, chipsen var laget av en sånn og blandet med jalapenos. O`la la, god chips og den første eg har spist siden februar…!

Sausen var en sånn veldig sterk en som er i slike poser som er i samyang nudlene 🙂 Dib marienerte kyllingfilé
i den sausen og det ble godt. Eg bare smakte for magen min fikk kjørt seg for mye i helga med sterk mat…

 

 

 

 

Ellers falt eg litt for all den rare pasta`n de hadde!

 

Akkurat nå irriterer eg meg over at eg GLEMTE å røre sammen en sånn kjøleskapsgrøt før eg la meg i går kveld….!! Har fått litt dilla på de og nå vet eg plutselig ikkje hva eg skal ha til frokost!?!?! Har jo ingenting å spise nå da!! Eller, det var overdrivelse, men det føles jo sånn når det du har lyst på ikkje er der…sukk…jaja, får lage meg en blåbærsmoothie, er godt det også. Bør komme meg ut på tur i dag, har vært noe labert siste uka, så det må rettes opp. I morgen begynner de faste turene igjen og det er litt deilig!
Om det blir på Byhaugen eller Gramstad vet eg ikkje ennå 🙂

På Hobbyrommet har eg begynt å kna på Cernit og Fimo igjen, er jo grenser for hvor mange Hundepoter man gidder støpe og male *ler* Ser at pakken med flere gipsformer er forsinket i posten..!! Så typisk!
Blir ikkje mer støping før de er i hus 🙂 Jaja, eg får starte med en smoooothie!

 

 

 

LAG DEG EN HERLIG DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg