Se på disse da!

 

I min verden, altså hobbyverden, er det stor fare for å til stadighet bli stormende forelsket….
Det ble eg i disse “bunny`ene”, altså! SE DA!?! Snakk om å få seg en stilren, lekker og überkoselig påskepynt, eller helårspynt for den del ♥

 

 

 


En støpeform inneholder hele 7 skjønne bunny`er ♥ Eg begynner å bli god på å støpe *hø-hø* Å ja, det finnes litt triks i boka for at det virkelig skal bli fint, for å si det sånn; Det skal ikkje store luftboblene til før det går
rett i søpla…! Disse blir det eg kaller perfekte 🙂 Er jo et fint egginnhold om man f.eks skal ut på besøk i påsken, ja en sånn liten og koselig vertinnegave – Ikkje sant? Nå er eg litt på jakt etter tilsvarende, men med julemotiv….
Å ja, eg planlegger alltid litt lengre frem...

 

 

 


Åsså har eg disse da….Oh my god! Hva syns du!? Havner også i kategorien übersøte! ♥ Disse er mye mindre enn bunny`ene og de er 2 cm tjukke om eg fyller formen helt, da passer de fint til å stå rundt omkring til pynt. Hvis eg f.eks bare fyller formene halvveis blir de helt perfekte som magneter 🙂 Å ja, noen ganger er det OK med magneter, tenker eg….Selv om eg, da me fikk de 2 kombiskapene av Amira, bannlyste magneter på dørene fint kunne hatt en saueflokk vandrene rundt der…Sukk...De er ganske enkelt perfekte!

 

 

 


Det er hele 8 sauser på en støpeform, disse kan jo også brukes til f.eks sjokolade!!
Støp skall, fyll med gelé elelr annet snakker og støp sjokoladebunn 🙂

 

 

 


Bunny`ene er ca 7-8 cm høye og 1,5 cm tjukke – Disse kan støpes som magneter om man skulle ønske det, tenker eg 🙂 Eg støpte 2 runder med hver i går, blir alltid litt ivrig med nye former! Kvaliteten på disse formene er absolutt likestilt med de svindyre som eg har kjøpt på Slikkepott….min er fra Temu
og kostet mindre enn en brøkdel, bare nevner det….Så deilig!

I dag våknet eg ALT for tidlig….sukk…Kommer garantert til å ødelegge dagen…”Noen” hadde sluppet ut Milo da de la seg, selv om han lå på dyna mi å sov da eg la meg….Dette resulterer i at han ble stående å hyle inn soveromsvinduet tidlig i morges pga regnet….GI MEG STYRE for i underkant av 5 t nattesøvn er alt for lite…ZzzZZzz

 

 

 

HA EN FIN
Egg Hunting Day

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg