Selger du?

 

Veldig kjekt når en pakke kommer 1 dag før den skal! Jepp, det kan tydeligvis skje det også 😀 Likevel har eg ventet på den, bestilte forrige fredag…det er litt lenge å vente nesten ei uke….Anyway! Fikk da koset meg i går kwell da, men eg surrer alltid med så mye annet så det ble ikkje perlet så mye som planlagt. På disse små glassene her var det 2 irriterende klistermerker som måtte bort for å i det hele tatt klare å få opp korken….Skulle ikkje vært lov! haha Det er pyton å pirke bort, spesielt når du har 13 glasser….det blir da…26 kleine klister…Hmmm Ååå men perlene, YES, de sto til forventningene ♥

 

 

 

 

Disse perlene var ganske små, mindre enn de andre eg har brukt. Eg kjenner jo hverken navn eller nummer når eg sitter å scroller i nettbutikker, går kun etter fargene!

 

 

 

 

Denne størrelsen er mer håndterbar og eg trenger ikkje ta på meg “hobbybrillene”! De brillene har en radius på ca 30-40 cm *ler* Dvs, skal eg se lengre enn det ser eg nada! Blir ikkje brukt så ofte siden eg som regel surrer med mer enn én ting, det å skifte briller hele tiden blir etter hvert…..“Slitsomt”.

 

 

 

 

Når eg er innom ei dille er eg litt sånn som må prøve alt! Mulig eg er litt sent ute med denne dilla for den har visst herjet siden i vår uten at eg har fått det med meg. Folkesamlingen rundt perlehylla på Kreativ i går vitner om at dette går ikkje over med det første, så eg tar det med knusende ro 🙂 Det er allerede flere som har spurt om eg selger!?? Hmm Kjenner litt på forventningspresset med EN gang det spørsmålet kommer opp, derfor har eg ikkje tatt stilling det til – ENNÅ! Nå skal eg først og fremst bare perle til eg ikkje gidder mer så få me sjå 🙂 Fikk ordnet til et slags system i går hvor eg henger de etter hvert så får eg se hvor mye det blir før eg er lei. Pris? Naaaj…det har eg heller ikkje tenkt på fordi det har ikkje vært i min tanke i utgangspunktet å selge, men hvem vet?
Når har jo flere satt meg på ideén *Lommepenger*

 

Vel vel, det er fredag og en tur på butikken er nok påkrevd; Melk og grovbrød, ja og et par poser med Tranebær er et must have! Sikkert litt andre ting også, må nok ta en kjapp runde 🙂 Handlet jo for mor mi i går så det bør gå kjapp i dag. Planer for helga? Neeei….hva skal man finne på? Kanskje noe med litt perler…? Hekling? *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
GOD FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg