Selger mer GARN!

 

Det er bare å få det gjort med en gang, hvis eg venter, ja da går det i glemmeboka og kaos blir et faktum! Snakker av erfaring på området!

 

 

 

 

Det er litt skremmende at 5,5 kg Mini Sterk får plass i ei hylle! Hadde eg ikkje trodd, og da lurer eg jo på hvor mye garn eg egentlig har i de totalt 20 hyllene eg har til rådighet!? Regelen eg laget for meg selv når eg flyttet inn på Hobbyrommet var jo at eg aldri skulle ha mer garn enn det denne hylla kunne romme…Dvs at eg vare nødt for å rydde/tømme litt i dag. Eg hadde f.eks en hylle med kun Finull og en med Silja, nå har eg rasket begge hyllene og de 2 garntypene kan nå dele ei hylle 🙂

 

 

 

 

Har altså denne posen med over 1 kg Finull. det er noen hele nøster, også 2-3 hele nøster med 3-Tråds fra Rauma (+ 2 hele nøster med Tove) ellers er det gode rester som kan blir mye bra! Du trenger liksom ikkje sååå mye Finull til ei lue eller votter så her kan du strikke mye – Å ja det er mer enn nok til en genser også 🙂

Posen koster 230 kr
+ 70 kr i Norgespakke

SOLGT! 

 

 

 

 

Silja er et garn eg liker veldig godt! Her er det også gode rester (altså ikkje smårester)
Tror det er noen hele nøster også 🙂

Posen koster 150 kr
+ 70 kr i Norgespakke

SOLGT!

 

 

 

 

 

Siste pose er med Holst Garn. Det er 3 helt nye nøster med Holst Coast, resten er påbegynte/halve nøster ca. Med tanken på at min gensere som eg strikket i supersoft kun veier 170 gr så kan du strikke mye av dette poser.

Posen koster 120 kr
+ 70 kr i Norgespakke

SOLGT! 

 

 

 

 

 

Så har disse 3 (Veier totalt 1,7 kg) stått lenge nok her hos meg! Det er flere år siden eg kjøpte de på en butikk her i Stavanger. Sjekket prisen på stoffgarn av samme type i dag og de ligger rundt 200 pr kone.

Selger alle 3 for 250 kr
+ 135 kr for stor Norgespakke

SOLGT!

 

 

Send meg en SMS (93 89 92 25) om du vil kjøpe noe av dette 🙂

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg