Selv “Bestemor” kan være sprek!

Reklame | Rito Garn&Hobby (2 Garnlinker)

Designet av Little Golden Nook

 

HALLOI`n!!! Wow! Eg har siden ganske så ung alder vært en fan av Bestemorlapper, men aldri før har eg sett de så flotte, fine, tøffe og bare helt perfekte som dette! ♥ Eg hadde en gang en heklet topp i naturfarger, litt lignende denne, brukte den i filler! Åååå men nå fikk eg lyst å hekle meg denne, faktisk – Første gang på lenge kan eg si: Eg har masse passende og deilig bomullsgarn i hus!! Det måtte jo vært en drøm å hekle denne i Infinity Hearts Rose (<—Sjekk DET fargeutvalget da!!) Om du syns det er litt vanskelig å sette sammen passende farger, ja da kan eg anbefale en ferdig Sammensatt pakke i de deiligste farger (eg klikket meg hjem hele 3 slike pakker!!)

Blir du med å hekler tidenes SommerTopp??

 

 

 

 

Fort som fy klikket eg oppskifta inn på Padda mi, og hvem vet? Kanskje eg rett og slett “bare må” prøvehekle noen lapper i løpet av helga?? Eneste eg har i kurven min er EN halvferdig sokk så eg har absolutt plass til noe nytt! Uhuuuu Planen min for påsken er jo å få Denne lekre på pinnen min, men eg må vente til ut i uka på svar om eg får fatt i fargene eg ønsker 🙂 *Smører meg med tålmodighet*

 

 

 

Designet av Little Golden Nook

 

Eg har scrollet meg gjennom oppskrifta og for å si det sånn; Kan du hekle det grunnleggende, ja så har du dette
i boks. Dessuten er oppskrifta smekkfull av flotte og veldig godt forklarende bilder så her er det bare å finne frem heklenåla for å si det sånn 🙂 Det brukes Us Hekle Terminology i oppskrifta
så da kan det være du trenger Denne til evn forkortelsene 🙂

 

OMA GOODNESS TOP
Bildene over
Fra 76 cm til 107 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

Noen ganger når er tar helgehandelen plukker eg med meg noen av de 3-pk med sånn “Godteri”stenger til katt – Det gjorde eg i går! Milo går bananas når han hører eg tar i det papiret på de pakkene, han vet akkurat hva det er! Ja han blir rent tullerusk! Enden på visa er jo at han maser til seg alle 3 i en pakke på et kvarter liksom….
pakke nr 2 la eg underst i strikkekurven min…uåpnet

 

 

 

 

….Dette møtte meg da eg kom inn i stua i morges! Jepp, han malte som en overmoden katt og var helt øøøør! *ler meg halvt ihjel* Han blir sååå utrolig klengete og masete når han mistenker at det er NOE i nærheten som han elsker! Nå ligger han å sover i kurven her ved siden av meg og han kommer garantert ikkje til
å flytte seg før han er sikker på at det er tomt for snop 🙂

Eg er i grunnen klar for en avslappende lørdag, kjenner at eg gjorde litt for mye i går og at ryggen slettes ikkje har kommet seg helt på plass, men men. Først av alt skal eg ta å rydde alle perlene tilbake i hyllene siden Amira og Eirik kommer her på Taco i dag 🙂 DET blir kos det! Etter det skal eg bare surre hele dagen mens eg steker kjøttdeig og fikser grønnsaker 🙂 Mest av alt har eg lyst å slenge den store voksduker på stuegulvet å male,
men det får nok heller bli i morgen….

 

 

 

…Milo har ligget ihjel strikketøyet mitt!!! MILOOOO!!! Din dust! *ler*

 

Jaja eg må nesten bare sparke i gang dagen, har litt bilder eg skal ta også! I dag starter PÅSKE KWISSEN
og de første spørsmålene kommer i løpet av dagen! Tja, ser jo nå at eg faktisk har litt å gjøre,
selv om det er lørdag, jaja…

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
INNHOLDSRIK DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Legg kattesnopet i den kattesengen han ikke vil bruke så ordner det seg kanskje 😊.

      1. Tenkte det samme! Må bruke alle triksene i boka. Kanskje legge posen der før han får snopet etterpå? Litt stygt å friste sånn også, men han har jo fått en ordentlig fin seng 😘

    2. Den geenseren var snasen. Så mye flotte oppskrifter og så lite tid. Koser meg med sport i dag. Godt med to dager fri så man kan nyte god tv😄

Siste innlegg