Sier bare; WOoOW!

Designet av Sandra Paul

 

Unødvendig å si at eg blir helt MOoo i knærene av dette her!! For et arbeid og guuu så lekkert! Overhodet ikkje vanskelig å få til hjemme i egen stua – Her er det KUN tålmodigheten som evn kan stoppe deg! Hver enkel lille lapp er 5X5 cm og lappene hekles fast i hverandre. Hvordan dette gjøres får du vite i oppskriften
hvor det er flere instruksjonsvideoer tilgjengelig.

 

 

Designet av Sandra Paul

 

Teppe er heklet i Baby Merino og du hekler det jo så stor som du vil 🙂 Men altså, tenk å hatt et sengeteppe som dette? Ikkje det dummeste håndarbeidet å ha tilgjengelig når hage og terrassesesongen snaaaart starter 🙂

 

BATTENBERG BLANKET
Bildene over
Str 180 cm X 156 cm
GRATIS Hekleoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Tja, det er vel duket for litt handling igjen i dag. Det blir som alltid en rolig Nyttår hos oss, men med noe mindre mat enn tidligere år. Begge ungene skal være sammen med venner i morgen så ja, det blir en rolig og avslappende kveld. Me spiser sammen før ungene går ut 🙂 Vanligvis lager Ali meza med ca 30 forskjellige småretter, blir nok meza i år også, men med færre retter. Etter 2 dager med kalkun og 2 dager med lammelår er min mage kaputt og eg har ikkje tenkt å spise noe mer dette året. Har lenge visst og kjent at kjøtt er fy-fy for mitt system så det å kunne spise salat og grove knekkebrød i går var godt – fortsetter med det i dag og resten av uka tror eg. Min plan er å få unnagjort handlingen i god til før kl 15! Da har eg nemligen en date med go`stolen og “Nord og Sør” på Tv 6!! Siste dag i dag og eg har tenkt å sitte å glo fra kl 15 til kl 21,
kun avbrutt med noen runder i heimen for å unngå at kroppen dovner *ler*

 

Ellers så sitter eg her å ser på Nyhetskanalen!
Sender alle mine gode tanker til befolkningen i Gjerdrum

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Det teppet var nydelig. Men jeg har allerede heklet lappetepper. Mine to sønner med familier fikk hvert sitt til jul. Heklet i bestemorruter, hvor hver lapp ble ca. 10 x 10 cm, og sydde sammen etterpå. Et praktisk håndarbeid å ta med overalt. Jeg har heklet på bussen, på kafe, hos venner. En heklekrok og noen smånøster garn tar liten plass i lommen eller håndvesken …

    2. Nydelig teppe!
      Har venner som mistet huset i jordskredet. De klarte å redde seg ut men hunden deres og katten klarte seg ikke. Grusomme greier.
      Håper 2021 blir et bedre anderledes år.
      Jeg tar for ehen del snart strikkeveska og tar siste nattevakta for i år.
      Ha en fin onsdag videre❤❄

    3. Vakkert teppe❤️🧶
      Håper du har hatt noen deilige timer forann tv’n👍🏻

Siste innlegg