Siste innspurt…

 

Tenk å “forsove” seg på Julaften da!? Eller, eg våknet vel i halv 7 tiden til hyling fra Milo (<—KATTA!) som sto uten for soveromsvinduet og av middagsduft som seeeg inn nøkkelhullet på døra….! Altså, Ali var i full sving på kjøkkenet og fikk ikkje med seg at Milo hadde vært på døra! Eg reiste meg opp, smelte opp vinduet og skled rett under dynene igjen, hadde ingen planer om å stå opp mens det ennå var mørkt….Hadde alarm kl 9 og når den durer rister det i klokka…Eg våknet av during, slidet på klokkeskjermen uten at det sluttet å dure…Dro mobilen frem fra under puta, men uten briller er det umulig å se hva som skjer på skjermen. Klarte å se at klokka var halv 10….Å NEI! Sto opp, slengte øya ut i lillegangen, der sto skoa! Sprintet inn til Dib mens eg prøvde å få på meg pysjbuksa, jepp…HAN SOV! Det var Amira som ringte fra jobb og lurte på hvor Dib ble av *ler*. Så ja, litt sånn kaostendenser der ja hehe Dib er kjapp når han først er på beina så det eneste som kan slå kjepper i jula er de 3 millimeterne med snø som kom i natt, det kan fort bli glatt.

Når eg så endelig får dalt ned i go`stolen for å våkne med litt kaffi, får eg servert en liten skål med kålrotstappe…! Vel, det er en tradisjon, og det må overholdes, eg skal liksom kvalitetssjekke…men ikkje med en gang eg står opp, meg og den idiotiske magen haha Anyway, det skled ned og eg kjenner eg gleder meg til middag! Godt at middagen kan kneppes myk for eg kjenner også at eg har fått flere (gnag)sår i munnen og i dag orker eg ikkje sjekke om tannlegen min er på jobb…Tar det på mandag og “drikker” Corsodyl i mellomtiden 🙂 Nå er det KUN en dusj og NY Julepysj som er i hodet mitt og såååå blir det Askepott ♥ Ingen jul uten, trenger ikkje se på hele tiden, men eg må i det minste høre lydene 😀

 

 

 

 

 

Hvor enn du er og hva enn du gjør, gjør det som gjør deg glad, oppfyll dine egne ønsker for dagen og bry deg fint lite om resten 😀 KOS deg og nyt dagen etter beste evne, me blir som sagt første gang mer enn 4 rundt bordet
og det er tegn på at den lille familien min vokser – Det gledes

I løpet av dagen/kwellen trekker eg en vinner av den STORE Julegaven som er en Flott Weekend Strikkeveske som inneholder hele 1 kg deilig bomullsgarn, heklenål og nydelige votteblokkere –
Bildet kommer når vinner er annonsert.

 

 

HA EN FORTRYLLENDE JULAFTE
OG KOS DEG SAMMEN MED DINE

 

 

 

Go`Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

19 kommentarer

Siste innlegg