Sjal + Strukturstrikk = AMAZING!

Designet av Asja Janeczek

 

Eg vet at garantert halve Norge sitter å venter på å slå kloa i et helt spesielt sjal/sjerf, ja eg venter eg også, men siden eg er en veldig allsidig og tålmodig(??) strikker har eg plenty å potle med i ventetia. Er ikkje så lenge igjen nå før boka er i butikkene, men skulle du trenge et “Venteprosjekt” i ca samme gate kan jo dette være en liten erstatning kanskje? Uavhengig om du venter eller ei så må eg jo si at dette sjalet her var skikkelig digg! Eg elsker jo struktur som du kanskje har fått med deg hehe Jepp, så dette her sklir galant inn på ventelistene min…

 

 

Designet av Asja Janeczek

 

Ååå strukturstrikk blir jo alltid sååå rent og pent! Mmm det er bare sååå fint, ja selv om det er superenkelt blir det kjempelekkert ♥ Orginalt er det strikket i DETTE GARNET og det ser jo deilig ut, fint i struktur blir det i allefall 🙂

 

NUA
Bildene over
Str 200 cm X 90 cm

For  få oppgitt størrelse er det som vanlig avgjørende å holde seg til
strikkefastheten og her er den på 18 m/ 24 row.

 

 

 

 

ELSKER småpakker i posten! Da er det alltid noe gøy, også gøy fordi eg garantert har glemt at eg bestilte det fordi avsenderen bor langt vekk i stan og posten tar en evighet hehe Eg skal bruke dette sammen med noen annet som forhåpenligvis skal bli noe me alle som strikke liker å bruke! Kan du gjette? Eg bruker det i allefall mye og har lenge hatt lyst til å prøve å lage tingen selv. Trooor det kan bli bra, eller, i hodet mitt ser det som vanlig helt supert ut. Trenger bare å tenke ut noen flere ideèr så skal eg prøve meg frem i morgen. Var meningen Amira skulle kjøpe det andre eg trenger når hun gikk fra jobb siden butikken er rett ved siden av, meeen det er ikkje bare me voksne som har gullfiskhukommelse haha Anyway, eg må uansett ut i morgen også så da skal eg kjøre å kjøpe det! Mor mi ringte i ekstase her i kwell vettu hehe Det var 2 sider om meg i Solabladet. Eg har jo glemt å fortelle henne at Solabladet var hjemme hos oss, men eg visste ikkje at det kom i papiravisa også. Så vel, da må eg jo nesten kjøpe den avisa da lol 🙂 Du kan se innlegget fra tidligere HER.

Men idag ass, eg må bare servere litt hemningsløs skryt av meg selv! O M G! Eg har overgått meg selv og strekt strikken sååå langt! Eg reiste meg fra go`stolen ca kl 11 og startet med å brette klær og flytte de som fortsatt var fuktige på et stativ alene inntil ovnen. Shainet kjapt over rommet til Dib, vasket halve stua, å fytti granskauen DET VAR STØV! Slengte duken i sofakroken inn i vaskemaskinen før me var nødt for å komme oss avgårde før det ble for sent. Første stopp var BilTema, eg satt i bilen og Ali var på egenhåndsshopping i ca en halv time. Eg brukte tiden til lading og zooomet helt ut med litt scrolling. Han kom ut med 2 DIGRE bukk! Ja du vet sånne som du kjøre bilen opp på for å kunne sitte under den!?!? Ja ikkje sant? Det vil vel si FREE GarnShopping på meg vel? Vel vel, etter på var det en tur innom Europris, handlet litt for oss og for mor mi. Så var det tilbake til Tananger, handlet på Rema, Kiwi + apoteket. Var ferdig ca kvart på 4, hjem til mor mi med varene, satt en stund og var hjemme rett før kl 17. Hadde 100 pakkenelliker å pakke ut mens eg samtidig ryddet i kjøleskapet. Før eg kunne sette meg vasket eg andre halvdel av stua….endelig kunne eg hoppe i dusjen og eg dalte ned i go`stolen når nyheten begynte 18.30! DET er mange timer på beina det!! Kaputt er bare fornavnet!

Men du? Alt har steikt en haug med sei og laget digg middag så nå skal eg krøke meg ut på kjøkkenet
og lage til en tallerken til meg selv! *Sulten*

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Ganske sliten Vibbedille! 🙂
Har i grunnen tatt helg nå eg

0 kommentarer

Siste innlegg