Sjekk de luene!!

Designet av Natalia Moreva

 

Definitivt ei av de kuleste luene eg har sett!! På ei stund i allefall 🙂 Strikkes i tynt ullgarn, eller sokkegarn står det vel egentlig i infodelen. Sokkegarn typ Opal som er ca 400 m pr 100 gr – Du trenger KUN 50 gr til ei lue som dette, ja og pinne 2,5 🙂 Kanskje ikkje den tjukkeste eller den varmeste lua, men man trenger jo ei lue for en hver anledning, ikkje det?

 

 

 

Designet av Natalia Moreva

 

Uansett så er det jo den stiligste, så hva er vel nauå då? Ikkje sant! Garantert gøy å strikke og bruker du flerfarget garn som på bildet, ja så vil jo overraskelsene stå i kø!

 

TURTLE
Bildene over
Str Barn og Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Følte eg måtte knekke meg selv ut av senga i dag! Begynner å myknes opp nå og konstanterte da eg sto opp i dag at en GULVVASK er på sin plass….en gang i løpet av dagen! Takk og pris for at eg har et par bokser med sånn engangsmopper!! Det er den beste oppfinnelsen syns eg, ja når det kommer til gulvvask! Ikkje tungt i det hele tatt, bare swosj-swosj over gulvet, ja åsså dufter det så godt!

Eg landet i senga sånn ca 02:30 i natt! Da hadde eg fått pakket Sjokoladekaramellene i passende kakebokser og stablet gårsdagens bakst i kjøleskapet. Spørs om eg ikkje bare må svippe ned til mor mi med hennes i dag, selv med 2 kjøleskap er det grenser for hvor mye eg kan stæsje opp 🙂 Det ble 4 sorter i går! Var egentlig ikkje helt planen det da, men det ballet liksom bare på seg: Riskaker, USA-Special, Fløtekarameller og Sjokoladekarameller. Fløtekaramellene må eg ta å skjære opp etterpå og pakke de inn. Mener å huske at eg har cellofanpapir et sted….må bare finne det først. Det som ble bakt i går ligger fortsatt ute på Snapchat/vibbedille om du vil kikke, ellers så kommer oppskriftene her på bloggen etter hvert. Skal bare ha meg litt kaffi til så må eg bare ferdigstille litt 🙂 Ikkje godt å si hva som skjer utover dagen….Ho Ho Ho

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. De luene var jo helt herlige da. Veldig lyst til å strikke dem, men tviler på at noen av mine, hverken små eller store vil bruke dem. Bestemt gjeng jeg har.
      Stell nå pent med deg selv og ikke overvurder ork og krefter. Så lett å ta helt av når man holder på, men det straffer seg som oftest.
      Lag deg en fin dag. Klem

Siste innlegg