Skikkelig Herlig

 

Ja virkelig herlig å være på en “skikkelig” tur igjen! Det var lett regn og litt vind, friskt og godt, slettes ikkje kaldt;
16 gr er helt topp 🙂 Vanligvis er me ca 30 stk på turen fra Byhaugen, det er en kategori
“Enkel” tur fordi tempoet er ganske lavt slik at alle kan delta – Sosialt og fint! I dag var me 13 stk tror eg det var og de aller fleste er godt vant med å gå lange turer, der med ble tempoet en del høyere enn vanlig på disse turene, så eg er fornøyd
Var skikkelig godt!

Etter på ventet det deilig kyllingsupper på Byhaugkafeén 🙂

 

 

 

 

Nå har eg crawet Dumplings noen dager….sist eg var i Hillevåg gikk eg innom IMS for å kjøpe….TOMT!! I dag, etter turen, kjørte eg helt ut til IMS på Sandnes….TOMT! Han ene i butikken gikk t.o.m gjennom lageret på fryseren fordi eg sa det var superviktig at eg fikk tak i *ler* Vel…det hjalp slettes ikkje med ei skrøne i dag…Sukk! Vel vel, kjøpt med meg en stor pakke med Samyang nudlerBle den gule i dag…Eg liker veldig godt den rosa som har gått viralt på TikTok, men pga nettopp det er den syyykt overpriset! Spurte han på butikken om hvorfor de rosa koster 100 kr mer enn de gule…TikTok, svarte han. Var nå i det minste ærlig da, men sannheten er at den gule og rosa smaker nesten det samme 😀 Er godt med litt sånn nudler om man er litt middagskvessen uten lyst til å lage skikkelig middag *ler* Blir nesten som når me før slengte en Grandis i ovnen. Kan forøvrig aldri spise det dagen før eg skal på tur haha De går rett i magen for å si det sånn…Jaja..

 

 

 

Ok, da er eg klar for dagens økt her på Hobbyrommet! Å ja, eg er fullt klar over at det ser kaotisk ut, men vær trygg på at eg har stålkontroll på rotet mitt 🙂 Gleder meg til ETTER Solamessen, eller når eg ferdig med forberedelsene, da skal nemlig Hobbyrommet vaskes og ryddes, og sååååå….Skal eg shoppe “litt” på Elkjøp! 🙂 Som du kanskje vet er eg utdannet grafisk designer/mac-designer, føøør når eg jobbet brukte eg kun Mac og eg heller mer og mer mot det igjen, så da har eg vel i grunnen bestemt meg for å kjøpe en iMac og stor skjerm!! Kanskje eg kan hente frem gammel kunnskap og evner på dette området igjen? Skal også ha meg en god printer (Den har eg vært å plukket ut) + en stor Cricut – Tja, kan blir en spennende til fremover! Blir gøy med litt “Nytt”
å styre med, men nå må eg få opp farten her på rommet, en del som skal både knas, males og lakkes 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Investerte i en Cricut Maker 3 tidligere i år. Sååå mange muligheter! Lykke til:)

      1. Ja, ungene har sagt det lenge at det må eg ha 😀 Tenker eg skal ha den som både kutter og “tegner” da ser eg mange muligheter 🙂 Blir spennende å teste det ut, satser på at eg har det på plass før julebaksten starter og alt som trenger lapper på seg 😀

Siste innlegg