Skremmende Stilig Babyteppe

Designet av Crafting Happiness

 

Selvfølgelig, om du skulle ønske deg et Skremmende Stilig sofateppe så kjør på! Bare lag det noe større så skulle jo det går helt flott 🙂 Eg har heklet en god del figurer som noe av teppet er og det er skikkelig kjekt! Ikkje vanskelig, men vær nøye med fastmaskene så vil det bare forme seg av seg selv 🙂

 

 

Designet av Crafting Happiness

 

Ryddet og dekorativt

 

 

 

Designet av Crafting Happiness

 

Helt perfekt, ganske enkelt 🙂 Hadde eg hatt behov for et teppe som dette så hadde eg ikkje nølt for å si det sånn! Garnet som er brukt er Acryl og med tanke på at dette er et baby/barneteppe vil eg jo ikkje anbefalt det! Garnet er på ca 150 m pr 50 gr. Velg deg bomull eller ull, det vil eg påstå vil gi deg et bedre(tryggere) teppe 🙂

 

3 in 1 ICE DRAGON BABY BLANKET
Bildet over
En størrelse

 

 

* * * *

 

 

 

Det har virkelig vært en sløv søndag! Eg bare svinset i dusjen – lenge – smørte nakken godt inn med Voltarol og satt her å slappet av. Følte det ble noe bedre så da bare slidet eg meg ned ved spisebordet og la noen perler…

 

 

….kreasjonen vokser og ei svær ramme er på vei i posten, ikkje mindre enn 70X100 cm! Kreasjonen over består av flere deler som skal monteres sammen til slutt, så får eg sjå kossen dette blir! Ser jo for meg at det vil bli rimelig kult 🙂 Dessuten er det jo ganske snart på tide å få litt påske på brettene også! Mulig eg bør hente frem boksen med det eg perlet i fjor for å få en oversikt. Tenk, akkurat i dag er det 1 år siden eg fikk den første perleleveransen på døra! For et år det har vært da 🙂

Har fått spørsmål om hvordan det går med Spleisen til Beirut, det gikk over all forventning så eg høynet jo målet 2 ganger. Det er fortsatt 3 dager igjen (Du kan se den HER) når pengene er utbetalt går turen inn til Stavanger og Forex for å overføre pengene – DET gleder eg meg til 🙂 Nå skal eg bare sitte her å lade opp for i morgen er det nemlig dags for en tur til frisøren og akkurat DET skal bli skikkelig herlig! Min frisør har nakkemassasje
i hårvaskestolen! Ahaa det skal bli digg 🙂

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg