Sliten.no

 

Lyver hvis eg sier meg uthvilt og opplagt….Men likevel kan eg puste dypt inn med lang utpust….Kom i mål med dagen i dag også….Herregud for en høst me har hatt….! Det er noe som heter: “Hadde hen visst hva som skjedde så hadde hen snudd seg i grava?” Vel, mor mi som døde i september har nok snudd seg mange ganger allerede…sørgelig nok

Storesøs og eg har ryddet, sortert og “tømt” et helt hus fordi me trodde det var enighet om privat skifte….Vel…“BÆM” og det ble begjært off.skifte fra søster nr 3…På møte hos advokaten forrige uke ble det fastsatt diverse datoer: I dag – Deling av boet og 9.januar skal huset vært tomt, og så skal det selges. Ergo? Me er i grunnen ferdige nå, ting, tang og dill er delt, men fy det har vært en klein høst...Snart kan eg kanskje ta innover meg at mor mi er dø, har ikkje orket det tidligere fordi FOR mye har foregått og det har vært mye å gjøre…Sukk…Det har på ingen måte vær rom for å faktisk føle på sorgen, for mye vondt har foregått…Det er nesten ikkje til å tronei eg kan faktisk ikkje tro det…Hadde aldri trodde det, men sånn ble det…Er jaggu glad mor mi ikkje opplevde dette…Sørgelig, rett og slett sørgelig…

 

Nå skal det bli godt med juleferie, i morgen skal eg
ned på graven med blomster til jul.

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille
(Eg skal trekke 2 vinnere)

10 kommentarer
    1. Så trist 🥺.
      Sorgen over mor di vil finne sin plass, det er jeg sikker på. Jeg tenker på det som en prosess, som må få ta den tida det tar. Nå er det som har stått i veien borte, men det trenger kanskje sin egen avslutning. For det vesle det er verdt – omtanke og en varm klem sendes din vei.

    2. Varm klæm til deg, arveoppgjør bringer fram det værste i folk, det er bare trist.
      Kvil nu og kos deg.

    3. Sender deg varme tanker. Det er dessverre slik at grådighet kommer frem hos noen ved arveoppgjør. Lover ikke godt for videre samhold. Jeg vet.
      Klen fra Liv

      1. Egentlig ikkje snakk om grådighet…beskyldninger, sår mistanker, manipulering, løgner.etc….Eg kuttet ut Nr 3 for snart 6 år siden,sååå….Ja…

Siste innlegg