SMÆSHING + Det er fredag!

Designet av Lisa K. Ross

 

Dette er virkelig noe av de stiligste sokkene eg har sett på lenge! Rett og slett SMÆSJING og hvis du er virkelig kjapp får du de veeeldig billig da det er Tilbud ut dagen i dag! Så ja, da har du jo et skikkelig kjekt strikketøy til helga, ja om du var i manko liksom 🙂 Eg kjenner mer og mer på trangen over å strikke meg et par sokker…
mulig det bare blir med…Trangen??

 

Designet av Lisa K. Ross

 

Sokkene strikkes med tynt garn på tynne pinne med en strikkefasthet på 32m/48 row ♥

 

LAKESIDE RETREAT
Bildene Over
Str Voksen S M L

 

* * * *

Fredag gitt og siden eg var flink og fikk gjort mye i går kan eg bare hoppe i noe klær etter på å svinte ut å hente hjem litt helgekos 🙂 Har flere ganger fått spørsmål om hvilke blogger o.l. eg leser, senest for noen dager siden, så eg kan jo tipse deg om hvilke eg leser og hva elelr eg liker å f.eks høre på 🙂 EEEGENTLIG syns eg det er for lite norske strikkeblogger som oppdaterer regelmessig og når de ikkje gjør det så ramler eg litt av etter hvert, men det er nå i allefall disse bloggene eg er inn oftes: (Alle navnene under er klikkbare linker)

 

Linda Marveng
MonsterMønster
Funkygine
Kona Til
Kjerringtanker
Sophie Elise
Martine Halvorsen
Nina Sprell Levende
Kristin Gjelsvik
Mamma På Hjul
Supporterfrue
PappaHjerte
Janne Nordvang

 

Dette er i hovedsak de bloggene eg leser regelmessig. Leser også noen engelske blogger, eller leser? Vel, det også, men eg følger nå i allefall med på en av mine favoritter; Joji Locatelli. Andre som Susan B Anderson, Steven West og ellers så følger eg ganske mange strikkedesignere og andre strikkevenner på Instagram, er jo stort sett der det foregår nå for tiden 🙂 Akkurat nå hører eg ikkje på noen spesielle StrikkePodcast, men liker veldig godt DENNE 🙂 Ut over det hører eg på 2-3 andre podcast som ikkje er strikkerelaterte, Harm&Hegseth er jo en favoritt hehe Setter ofte kaffien i halsen, men er det noen som kan få fart på humøret, ja så er det de 2 der 🙂 Når eg ellers surrer på nett så “henger” eg en god del inne på Ravelry faktisk 🙂

 

* * * *

JADDA! I kwell blir det KrabbeParty! Neida, eg skal ikkje på fest med mål for øyet å krabbe hjem på kwisten, O No, her blir det skikkelig krabbe som eg seriøst har hatt craving på lenge nå! Det skal bli så digg og eg håper det er masse store klør som følger med!! Pleier som regel få en hel bærpose og med tanke på at me blir 4 stykk som skal maule vil eg tro det holder!! Hva Ali skal kose seg med finner me nok ut på butikken, vanligvis pleier han kjøpe seg et kilo reke for det liker han, men HALLO!?!? Over 200 kr kilo`en?? Det er helt INSANE!!

Hva spiser du sammen med krabben? Eg har aldri kunnet spist krabbe på skiva slik som eg gjør med reker f.eks. Til krabben lager eg en god salat on the side, har en skive (Helst grovbrød, ungene spiser loff) med et strøk majones (ENESTE gangen faktisk eg spiser det, liker det ikkje noe særlig ellers) og så sitter eg å spise krabben direkte fra skallet. Blir mye pirking, suing, knekking og litt pirking til. Det er absolutt det måltidet som tar desidert lengst tid å fordøye, men inni hildrande du så fantastisk det er! ♥ Mor mi, som også kommer her for å kose seg i dag, hun har tålmodighet hun! Hun sitter å renser og pirker til hun har en pyramide av krabbeinnmat på tallerken før hun så danderer det på ei skive som hun først tar salat på og så spises det med kniv og gaffel. Eg har ALDRI hatt tålmodigheten til det så egentlig kan det godt være at eg liker krabbe PÅ skiva, men eg gidder ikkje finne det ut *humrer*
DIGG INN sier eg bare!

Men før me kan innta fredagsroen må me ut å hente hjem HelgeKosen. Sitter i grunnen bare å venter på at Ali skal stå opp så eg får bare surre litt her frem til det skjer 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Sulten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg