Smart Hjelpemiddel!

 

Dette var så absolutt et kjærkommet hjelpemiddel! Maskewire! Kan ikkje skjønne hvorfor eg ikkje har hatt dette i alt dill dall mitt!?? Eg ble litt avstumpet da eg ikkje kunne finne den lange rundpinnen min på 150 cm da eg skulle sette mange masker på pinne….Gjorde som eg gjorde for mange år siden: Maskene på en tråd, men det eg ikkje liker med det er at maskene på en måte “forsvinner” og det blir noe herk når de skal over på strikkepinnen igjen…

 

 

 

 

Liv, en trofast bloggleser i gudene må vite hvor mange år hadde plukket opp dette “problemet” mitt og hva tror du hun ramlet over da hun surret inne på syrommet sitt? Ikkje sant?? Kilovis med slike MaskeWire og da tenkte hun på meg! Så snilt!♥ Dette var jo midt i blinken. Eg bare puttet en strikkepinne inn i kabelen og trædde maskene kjapt over, genialt også om eg vil ha alle, hele genseren, på pinnen for å prøve den 🙂

 

 

 

 

Heldigen moi! Denne dumpet ned i postkassa mi, 2 lange, ja meeeget lange og 2 noe mindre. Genialt, og dette har eg altså aldri sett før?? Eg må ha surret i timen rett og slett! Hvor de er kjøpt aner eg ikkje, kan jo være noe som har ligget noen år på Liv sitt syrom, men de poppet i det minste frem i grevens tid hehe Tok et kjapt søk (Noe eg kunne ha gjort tidligere hvis eg var klar over at det fantes!) og da poppet det opp mangt og mye! Ser at Panduro har en sånn pakke, og når eg ser den tenker eg….Hmm dette er garantert noe du vil finne på Wish
eller AliExpress også…Sikker i sånne Jumbopakker, muligens kilovis 🙂

Men nå er det rett før eg slukner her eg ligger å slenger over skrivebordet mitt, kattemarkørene har fått øyer og nå tror eg at eg må sove! I morgen skal eg inn på hytta til søs – Tenker eg tar med strikketøyet,
muligens eg setter turskoa i bagasjerommet…ALDRI godt å vite!

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Så bra at det falt i smak. Jakta lenge på dem da de kom og fikk tak i dem under en av de årlige Lillehammerturene.3-4-5 år siden. Fant dem i garnbutikken med det dyre garnet. Husker aldri navnet, men går dit helt automatisk hvert år.
      Det artigste er at jeg aldri har hatt behov for maskewire selv. Men datter har brukt de hun fikk, og er fornøyd.
      Klem fra Liv

    2. Har funnet slike i flere garnbutikker, både i fysiske butikker og nettbutikker, de siste årene. Må snart finne frem til mine når jeg skal dele av til ermer på Sunday Sweater, som jeg holder på med for tiden.

Siste innlegg