SMART!

Designet av Moira Engel

 

Noe eg ALDRI har vært flink til å bruke er veske, dvs, bortsett fra strikkeveska da. På den andre siden har eg jo f.eks aldri med meg strikkeveska om eg bare skal ut på shopping f.eks, eller bare ut på tur. Da går eg der vettu med kortholder, mobil, bilnøkler og annet dill i hendene. Har eg magelomme på hoodie`n som eg mest sannsynlig har på meg legger eg det der og fronten på genseren henger ned på låra og dingler…Hadde jo ikkje vært praktisk med votter med så store lommer at de kan romme alt dette, men et par votter til å dytte et kort eller en 100 lapp ned i hadde ikkje vært dumt 🙂 Husker i “gamle” dager da me gikk PÅ by`n, hjelpes så kreative me var med
hvor me gjemte penger og Ob! *ler*

 

SUBWAY MITTENS
Bildet over
Str Barn, Dame og Herre

 

 

 

Designet av Moira Engel

 

Her har du mer Vibbedille anno 1988! Jepp, penger og annet smått og nødvendig ble gjerne rullet inn i sokkekanten eller ned i skoene. Var det sommer og alt for varmt med sokker og jakke havnet det meste i BH`n! Som sagt, det sto ikkje på kreative løsninger 🙂 Så for all del, både sokkene og vottene er absolutt utrolig smarte! Garantert at du har opplevd å kjenne på et behov som dette? Eg vil si at dette kan være Smarte gave til fjellgeiter? Kaffi og Vafler på sætra hvor det stort sett er kontanter som gjelder? Tja, vel, nå er vel muligens Vipps tatt over der også, men ok da, eg er sikker på at du kan finne på noe annet og nødvendig
som kan stappes i en lomme som dette 🙂

 

 

SUBWAY BOOT SOCKS
Str Voksen

 

 

 

* * * *

DU? Hørte du klappinga i natt? Ehee det var bare eg som klappet meg selv på skulderen, eller SKULDRENE, før eg la meg! JISES, men da var eg happy gitt! Ikkje bare kom eg så langt at eg fikk felt av erm nr 2, men eg fikk også lagt opp og kommet GODT i gang med halstub`n!!! Oh Yes! Denne jenta RULER *ler* Ser du? Eg kan hvis eg vil vettu 🙂 Tja, da er vel egentlig planene klare for i dag: Det må jo være å få sydd sammen resten av genseren og bare fortsette på tub`n! Jepp, nå ser eg enden på det kan du si og det er jo litt lettelse over det hele. Det er liksom ikkje bare det at eg vil bruke genseren på lørdag, men eg får jo også NYTT garn da vettu og selvfølgelig vil eg jo starte på det nye prosjektet jo før jo heller! Det vet eg du har full forståelde for! Det er DENNE Go`biten fra Isabell Kraemer eg skal strikke, i akkurat det samme garnet OG fargene 🙂 Åååå duttel duttel tei, men eg gleder meg såååå masse! ELSKER sommerfuglene som eg får i magen når eg skal starte på noe nytt!! Ikkje bare det, men eg skal jo også strikke med et helt nytt garn! Eller, nytt er det ikkje, men eg har aldri strikket med det før. Det både ser og kjennes helt digg ut så ja, eg er ganske YR av iver! Det er det deilige TUKUWOOL eg skal kose meg med og eg kjøper det av God Som Ull som bor her i Stavanger – Deilig nettbutikk ♥

Så ja, da lurer eg? Er DU klar for Strikkefestival på lørdag? Eg har faktisk sittet å studert parkeringshusene i Stavanger!! Ja det er også en TING! *ler* Hvert år når eg drar inn på den festivalen tar eg bussen, det går veldig fint bortsett fra at bussturen tar min 40 minutter kontra max 15 min med bilen, dessuten skal det regne på lørdag! Det er jo herlig å ta bussen når man skal være ute så pass mange timer + at parkeringen fort kan bli hårreisende dyr, men, alltid et men! Nå fant eg 2 parkeringhus rett ved Clarion Hotell som slettes ikkje er dyre om lørdagen, ja det er ca samme pris som bussen jo!! Ja og buss er i dag ganske dyr egentlig, så da syns eg det nesten er helt greit å betale ca 90 kr for en HEL dag på parkering! Tja, eg vurdere faktisk om eg bare skal ta bilen eg 🙂 Er jo litt deilig å bare sette seg inn når eg skal hjem på kvelden og ikkje måtte sitte minst 40 min på bussen…
Jepp, skal tenke litt på det ja 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Nå har du sannelig vært flink.Hører DU at jeg klapper i hendene og jubler høyt?
      Det burde du,det er jo ikke så langt mellom Tananger og Randaberg,hehe.
      Ha en flott dag.

Siste innlegg