SMARTE TØFLER – Helt uten komplikasjoner!

Designet av Dianna Walla

 

Det trenger ikkje være så veldig avansert for å kalles en tøffel. Strikk et par lekre sokker som f.eks de på bildet, egentlig så trenger du ikkje bruket ekstra slitesterkt garn heller. Du kan like gjerne bare bruke et
godt ullgarn som er 100% fordi at løsningen er….

 

 

 

Designet av Dianna Walla

 

…et par gode skinnlapper!! Det gjør jo det hele veldig enkelt! Eneste minuset er jo at sokkene ikkje egner seg i sko og støvler, men plutselig kan du springe rundt i hage på sokkene 🙂 Selv om eg ved flere anledninger har vært inne på tanken når sokkene blir tynnslitt så syns eg dette er veldig lurt da! Eg kan med sikkerhet si at rene ullsokker KAN være potensielt livsfarlige!! Eg sto på toppen av ei malt loftstrapp (<—farlig glatt!) , snudde meg for å gå ned og PLUTSELIG lå eg skamslått nede i 1.etg med brukket haleben…Så ja, skinnlapper under hvilke som helst sokker burde i grunnen vært påbudt!

Disse sokketøflene er strikket i 3-Tråds Strikkegarn fra Rauma og det egner seg veldig godt!
Eg har strikket tøfler i det uten å sy såle på og de holder seg knakende godt 🙂

 

 

SUTTON SLIPPERS
Bildene over
3 størrelser

 

 

* * * *

 

 

Tja, uten å klage kan det se ut for at det blir en fin-fin lørdag, i allefall om været får bestemme 🙂 Har planer om å kjøre ut en liten tur, tenkte Dib kunne få kjøre seg selv til jobb og etter på vil eg stikke innom Stables en tur. Det er rett ved jobben til Dib og eg trenger et par ting som magneter og hvite fjær….GARANTERT at eg finner noe annet også, eg elsker jo denne type butikker! Ahaa ALT frister og eg har gått berserk mer enn én gang 🙂 Bare det å stå å beundre Post-It lapp hylla er jo en drømmmmm. Mulig eg er rar, men eg har elsket slike butikker siden eg var liten. Hadde f.eks alltid et behov for tegnebøker og farger selv om beholdningen hjemme var smekkfull 🙂

Vet ikkje helt når ennå, men en gang i løpet av dagen/kwellen skal eg trekke 2 heldige i DENNE Give Away`n. Begge gavene består av Finul + litt overraskelser 🙂

Så om du ikkje har blitt med har du ennå muligheten noen timer 🙂 Lykke til 🙂

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Åh, staples……der går det an å svi av mange kroner…til og med på post it lappar! Eg “treng” halve butikken:-) Kos deg med handlinga!

      1. Eg og TRENGTE halve butikken, men de hadde INGENTING av det eg hadde på lappen!! Hadde 9 ting på lappen og ingenting!! Ble litt satt ut, gikk ut og inn i nabobutikken som var en flott dyrebutikk. Shoppet for over 600 kr til Milo (katten). Matskåler + diverse og masse kos og god mat 🙂 Han var VILL når eg kom hjem. Var like kjekt å shoppe det 🙂

Siste innlegg