Småsnadder til Halloween – Oppskrifter

Designet av Olka Novytska

 

Eg har flere ganger tidligere postet lignende figurer av annen designer som eg virkelig er glad i, det er så kjekt
å hekle små figurer som dette. Siden det snart er Halloween passer jo disse fint 🙂 Selv dropper eg nok sikkert ut av Halloween i år…Har faktisk ikkje tid å tenke på det…Det er i siste uka før messen, også den uka hvor eg skal være “barnevakt” noen dager for Alex(<—The Kitten!) – Så ja, eg må fokusere på det som skal pakkes og diverse, blir en hektisk uke om eg ikkje skal tenke på det skumle også.

 

 

 

Designet av Olka Novytska

 

Alle 5 figurene på bildet får du i en og samme oppskrift 🙂 Designeren her har brukt bomullsgarn (175 m/50 gr), selv har eg sverget til Holst Supersoft i alle de små heklefigurene eg laget. Blir knallgodt hold i mine i allefall…
eg pleier som oftes styre unna bomull når eg hekler på denne måten. Mulig det bare er smak og behag,
men eg er fornøyd da, og figurene mine er fortsatt like fine 🙂

 

HALLOWEEN MINISETT
Bildene over
5 figurer i oppskriften
Ca 8 ca høye
Hekleoppskrifter

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Mandag og hviledag for min dag, er ikkje spesielt sliten etter “toppturen” i går som slettes ikkje ble noe topptur…Vurderte en DNT tur her i området i dag, men…etter nok en natt med kun 4t 47min søvn dropper eg det og gjør litt her på Hobbyrommet heller…Har også en Talentkonkurranse hvor deadline nærmer seg styggfort…Nå gjenstår det heldigvis kun 2 lyshus som skal lakkes! Woop Woop Kan også rapportere at det KUN er igjen 12 runder på Still Light før lommene skal settes på hver sin tråd, da blir det en god del mindre masker og eg skal spurte ferdig resten – Rett ned!

Ellers, utover det blåser det kuling her i vest, noe det også skal gjøre i morgen og da er det ut på tur igjen!
Jadda, litt frisk luft skader jo ingen…!

 

 

 

GJØR DAGEN DIN GOD!

 

SPLEIS for å hjelpe familien min i Beirut,
eller Vipps 93 89 92 25
Det er også 4 Forundringsposer igjen!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg