*Smelt*

Designet av Alena Titova

 

Eg vet det sannsynligvis er for sent å få denne ferdig nå til jul, men eg smeltet bare så den måtte med. Kan jo lagres og plukkes frem igjen på sensommeren slik at den klar til neste jul 🙂 Det er noe av det søteste eg har sett!

 

 

 

Designet av Alena Titova

 

Den er heklet i tynt bomullsgarn (ca 160 m/50 gr) og nål nr 1,75/2,00 er i sving, virkelig delikat og herlig 🙂
Den bør hekles fast så prøv deg evn frem med hvilken nål som passer deg best. Det er både BildeTutorial
og VideoTutorial og det er en veldig grei måte se hvordan evn en problemstilling kan løses.
Ellers er vel dette noe av det koseligste man kan hekle?

 

CHRISTMAS DEER
Bildene over
24 cm høy

 

 

* * * *

 

 

 

Oj Oj i dag sov eg helt til halv 11!! Ikkje helt etter planen, men så var jo planen å legge meg senest kl 1 i går, klokka ble nærmere halv 3 før eg slukket lyset. Amira og eg koset oss hele kwellen. Taco, gavepakking + eg fikk det for meg at eg bare MÅTTE prøve å lage Salt Karamellsaus….Oh MY sier eg bare!! Den var RÅ god….!
Åsså var den superenkel å lage uten noe problem! Skal komme tilbake til den i et annet innlegg 🙂

Planen akkurat nå er å sveipe over gulvet med en kjapp mopp (kjapp fordi eg bruker engangsmoppefiller!!) Litt sånn småplukk rundt på gulvet etter gavepakkinga. Ellers? Å ja ja, eg MÅÅÅ vaske gulvet på badet MoHaaa Det ser søren ikkje ut, men eg rydda og vasket selve badet i natt og hang opp røde håndklær. Døra til vaskerommet har eg bestemt skal være LUKKET fra i dag av! Ali tinte av den store frysen der ute nå i helga så klevask har vært helt uaktuelt og dessuten er det også forbudt med tørkestativ i stua fra nå av 🙂
Kle deg i det du har i skuffene, er de tomme? Vel, da går du naken 🙂 *ler*

Men ok, eg får begynne å svinge meg litt, får besøk kl 2 og det blir kos. Niesen vår sammen med sine små håpefulle kommmer og det er alltid gøy! Skal ikkje se bort fra at det kanskje blir litt perling 🙂 Senere i dag kommer JULEGLEDE Nr 4, altså den siste for i år ♥ I dag blir det også en deilige gave med både
perler og perlebok – Litt for en hver smak altså 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. eg må innrømme att den der var nydelig eg også ,tenker dei små barnebarna hadde likt sånn pynt til jul ,koslige og barnevennlige .Her er heimen ferdig til jul også ,tenker vi sette på hengelås ja hi hi ,ha en fortsatt hyggelig dag

    2. Godt å sove litt lenge også da. Har sovet i hele dag jeg. Går på siste vakta nå i natt før julefri. Stresset har tatt meg litt… men rekker nok å bli ferdig, selvom jeg da MÅ ut lille julaften .
      Håper du hadde det hyggelig med besøk… da ble det vel skravvel og kakespising🎅 ha en fin kveld viedere.

Siste innlegg