Snakk om Helomvending! -Oppskrifter

Reklame | Rito Hobby

 

Altså…satte meg ned for å ha en strikkepause og scrolle litt på mobilen….Strikketøyet havnet i kurven og eg fyker inn på Garnrommet!! En idé ble plantet momentant i hodet, og da må det prøves! Hentet en av spolene med Infinity Hearts Ribbon som eg fikk i hus i fjor og en pakke med Store Treringer – Her skal det nemligen eksprementeres og eg sitter i grunnen klar med både heklenål og strikkepinne 🙂 Så fort kan planer endres, har bare litt igjen av det eg har på strikkepinnen, men nå får eg ikkje ro i kroppen før eg har testet det ut 🙂

 

 

 

 

Har allerede flere planer med disse ringene, de ble brukt til makrameén eg knytet her tidligere +
eg har en annen idé som eg bare må få bort fra hodet snart 🙂

 

 

 

Designet av Dana Hogan

 

Skjønner du hva eg havna opp i, eller? Altså! Søtere enn dette blir det knapt så det er en selvfølge at eg må teste det ut! Eneste forskjellen er at eg vil se om eg kan strikke en, hvor vanskelig kan det da være å strikke ei hengekøye…? Tar sjansen på at dette går bra! Tror også at RIBBON Garnet (<—Mange flotte farger) eg fant fram er supert, for det er så slitesterkt at eg garantert kan sitte i den selv *ler* Kanskje den skal få henge inne på Hobbyrommet etter hvert? Hvem vet, er ikkje godt å si 🙂

 

HAPPY HAMMOCK
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Dana Hogan

 

Dette er en litt annen variant, begge 2 er heklet. Ikkje dum denne heller, kjekk oppbevaring på badet altså, men det kan også brukes til f.eks frukt og grønt på kjøkkenet 🙂 Kosebamser på barnerommet?

 

HANOVER HAMMOCK
Str ca 28 cm X 40 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Det har vært en dag med litt av hvert på tapetet kan du si, det har vært varmt og eg har fått hengt opp og tørke masse klær ute – Det er digg! På et tidspunkt syns eg det var for varmt, men sto i det for å si det sånn! Ellers….vel…Dib klarte å vrenge bilen vår rundt en lyktestolpe i dag…Han sendte mangen meldinger i morges før eg var våken, så pass mangen at eg våknet av vibreringa i madrassen! Eg uten briller ser dårlig, spesielt når eg nettopp har våknet. Ikkje lett å fokusere på en tekstmld da gitt, det eneste eg kunne se i meldingen var “Lyktestolpe” og “knakk” – Min tanke var da: Nå har han ramlet ned fra en lyktestolpe og knekt foten eller no…! Kom meg rimelig kjapt inn i stua og på med brillene…Å nei *Pustet lettet* det var bare bilen han hadde smost rundt en lyktestolpe…, ja i mitt hodet var det akkurat da “BARE” bilen…

 

 

 

 

Men det skal han ha, når han første gjorde det så klarte han det skikkelig! Begge dørene er helt herpet, ikkje bare noen skraper, men begge er godt bøyde så Ali er på saken for nye dører må me ha…Sukk…Der forsvant “Fri skatt” i juni som me uføre er så “heldige” å ha!! Eg må bare le, for hver gang det er noe extra i vente, ja som denne skattefrie lønna me får i juni, skattepenger etc så skjer det noe. Jammen godt me begge to har sluttet å røyke 🙂 I tillegg røsket han av hele speilet også, på bildet har han satt det fast med strips siden han var på jobb…Jadda!

Bilen kjøpte me i fjor høst med tanke på at me skulle ha en bil som me hadde råd å “tape” når Dib fikk lappen….Hmmm pga Korona har han hatt bilen siden han fikk lappen i oktober og nå “smalt” det altså. Jaja sånn kan det gå, det kunne vært verre. Me gjorde det samme da Amira fikk lappen, kjøpte en bil me hadde råd å miste, den fikk også “Kjørt” seg godt rundt en mur, men til gjengjeld så har jo nå begge ungene fått prøvd seg for å si det sånn. Jammen godt me ikkje har biler til en halv mill! *ler*

Jaja sånn er det, nå er eg klar her i go`stolen!
Hva har du på pinnene, eller nåla i kwell?

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Stakkars Dib, det var ingen god start på dagen! Fikk også låne bil som fersk sjåfør, en ny en. Skulle rygge opp til huset, pleier alltid å kjøre opp. Vel, skulle akkurat til å bremse da jeg var borti buen til kjelleren 😂 Ble noen skraper på bakskjermen, og “rygge etter speilene” blir aldri det samme 😂 Men, jeg lærte da, og det gjør nok også Din ❤

Siste innlegg