Snart Vår! ~ Go Crazy!

Designet av Marta Chapman

 

Altså….bare et godt tips: Dette er sokkene du bør strikke deg nå frem mot våren! Eg har et par som eg strikket for mange år siden, strikket i Opal og er akkurat (nesten) like fine! På tynne strikkepinner kan det være
langdrygt å strikke, men det går så fint atte + det er verdt det 🙂

 

 

 

Designet av Marta Chapman

 

Dette er så absolutt sokkene som får en til å trekke på smilebåndet og det kan man jo like 🙂 Vet eg kunne tenkt meg flere par, et par med enda flere farger enn de eg har. Har masse Opalgarn eg kan bruke.

 

 

 

 

Haha Mine sokker som eg strikket i 2008 – Mye bruk igjen der *ler*

 

 

PIPI`s LONGSTOCKINGS
Bildene over
Str: S – M – L

 

 

 

* * * *

 

 

Ikkje så mye vår å spore her i vest; 4 gr, regn og kuling….Hva som står på agendaen i dag er ikkje godt å si, men eg tror eg skal en kjapp tur til Hillevåg. Sånn ellers ser det ut for at det kan bli ei kaosuke…Noen villdyr kan overhodet ikkje temmes for å si det sånn…Den verste egenskapen med mennesker er løgn og den virkeligheten de selv skaper rundt egne løgner…Tror eg lar det bli med det i dag

 

 

 

LAG DEG EN
FIN MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg