SNEAK PEEK: Påskekyllinger

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

I dag fikk eg tømt noe av ideéne eg hadde ut over noen perlebrett og eg trooor det kan funke! Litt sånn på det mest kreative tankestadiet ennå, for eg er ikkje 100% sikker på noe, sånn egentlig – Trooor eg….Skjønner? *ler*

Men, for å si det sånn, eg ler litt når eg sniktitter bort på bordet hvor de benløse hodene står og DET er jo et godt tegn!? Ja at eg ler litt *humrer* Morsomme påskekyllinger er like fine og kjekke som de pene 🙂 Bare det at det egentlig ikkje finnes særlige regler gjør det ganske mye kjekkere! Julenissen f.eks, ja den skal jo være rød…eller? En påskekylling, tja, eg vil jo si at den er nesten like riktig om den er rosa som gul.

 

 

 

 

Enn så lenge har eg 2 halvferdige, en grønn og en gul….

 

 

 

…den rosa holder eg på med 🙂 Spørs om eg ikkje må perle noe mer i morgen, flere ideér må ut og prøves 🙂 Har flere ideér på hvordan helheten skal bli, men det er stadig nye ting som popper opp så det gjenstår
å se hvordan sluttresultatet blir 🙂

 

 

 

Har mer enn nok både av farger og nøster å meske meg med, garnet eg bruker er Infinity Hearts Snowdrop
Et overraskende deilig garn å strikke med 🙂 Har ennå ikkje testet hvordan det er å tove, men det er bare fordi eg har strikket på Aamu nå noen dager 🙂 Har noen ideér om tova kyllinger, eller kanskje det er høner? Ikkje vet eg, det gjenstår å se! Gøy er det og min egen deadline er å ha ferdig en oppskrift eller 2 i løpet av januar.

Nå skal eg har TV-Tid med Amira å se på litt Reality Drama! Oh My!
Det er så krise, men me bare ler og ler mens me rister oppgitt på hodet 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. det blir festlige kyllinger ,pynter igrunnen lite til påske eg ,men noen få kyllinger frisker litt opp da :=) en pose deilig garn,ikke et jeg kjenner men ser godt ut da

Siste innlegg