Snerte og kjappe prosjekter

Designet av Hunter Hammersen

 

Vel, halve året er gått og da var alltid min tidsplan i den tiden eg strikket julegaver å komme i gang med den årlige produksjonen 🙂 Å ja, eg innrømme det så mer enn gjerne: Eg savner å strikke julegaver!! Selv om eg VET at det eg strikket og ga bort var fine ting, ofte dyre også, var responsen ganske laber fra de fleste og da mister man noe av motivasjonen. Da er det egentlig bedre å heller si at de ikkje ønsket seg strikkegaver,
men men, det er nå min mening da 🙂

Har plukket frem noen snertne oppskrifter som eg fint kunne ha strikke å gitt i gaver 🙂

 

PREDILECTION
BIldet over

 

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

PROCLIVITY

 

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

INCORRIGIBLE

 

Luen som hører til finner du HER 🙂

 

 

* * * *

 

 

Jajaja så var det søren meg blitt kwell igjen og dagen gikk egetlig helt i ball! Det endte med at eg gikk å la meg og våknet i 18 tiden, eg var så trøtt at eg kunne ikkje blunke en gang *ler* Fikk da ryddet litt før eg måtte kapitulere. Har ryddet spisebordet så eg er klar for nye kreative sprell og det håper eg skjer i morgen!! Nå i kwell tror eg rett
å slett at eg skal strikke! Men helt egentlig? Det kribler både i armer og bein etter en NY tur til Ikeeea!! Tror eg må bunkre opp med litt KRAKKER… kan jo aldri vite når eg får behov melder seg!!

Men du?

 

 

 

KOS DEG OG HA
HERLIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg