Snerten Sommertopp

Designet av Laura Aylor

 

Absolutt en topp eg fint kunne brukt! Ligger fint over brystet og så henger den uten å følge de nye bulkene eg har utviklet *humrer* Ser både ledig og god ut 🙂 Strikk den i det garnet som er best på sommeren for deg, ja enten det er bomull, ull eller lin så blir den garantert fint. Hadde valgt et garn som ikkje oppfører seg så “lett”, det må være et garn som “henger” godt uten at toppen blir for tung 🙂 Jepp, mange krav når eg skal strikke noe *ler*

 

 

 

Designet av Laura Aylor

 

Det er forresten tilbud på denne oppskriften ut Tirsdag 16. juni (25%)
Trenger ingen kode 🙂

Strikkefastheten er 23 m så det er absolutt en topp du kan strikke rimelig fort

 

CIARA
Bildene over
Fra 76 cm til 142 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

Hva skal man sååå gjøre i dag da? Det er varmt, men overskyet og det er i og for seg ganske deilig 🙂 Har regnet litt i natt og det er meldt en regnbyge en eller annen gang i løpet av dagen, helt innafor må eg si 🙂 Det var ei varm natt selv med tynn sommerdyne og skulle gitt mye for ei hengekøye på terrassen!! Med denne varmen me har nå kan eg formelig se at avlingen vokser, men som eg viste på snapchat i går så har tomatforsøket mitt nok en gang daua! Siden det ikkje koster meg fletta skal eg prøve EEEN gang til!! Skjønner ikkje hvorfor det ikkje funker
i år?
Det gikk jo strålende i fjor! Det er nesten så eg trooor bonden har manipulert tomatene slik at det ikkje går an…!? Er det i det hele tatt mulig? Tro om det går an å legge agurkskiver på jorda? Det er jo frø det også, ikkje det? Det som også er litt merkelig…Eg har hatt stående en fin chiliplante inne siden i fjor, satte den ut, og den døde!! Eg klippet bort den brune pinnen som ble stående igjen og hva skjer nå? Jo da, den spirer fra bunnen! Merkeligste! Jaja ingenting som ser ut for å mislykkes opp i grønnsakkassen i allefall og eg gleder meg til å mixe en deilig salat om et par uker 🙂 Det ser også ut for at det kommer til å bli en hel masse sukkererter! Jammy 🙂

Jaja eg får ta å sparke i gang denne dagen med noen overarbeida føtter. Få bort litt klær fra badet,
vurderer også å legge frem rent sengetøy og håpe på at noen tar hintet *humrer*

 

 

KOS DEG OG LAG
EN DEILIG DAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg