SNØMANN – Ble så skuffa ser du…

Designet av Carolina Guzman

 

I går satt eg scrolla på Ravelry som eg så ofte gjør….Plutselig popper det opp et bilde av den fiiineste snømannen og eg tenkte; “YES!” Klikker meg inn på prosjektet klar for å blogge litt om en snømann….vel…det lå noen nøster ved siden av denne snømannen og det viser det seg og det hele var bare et “MysterieStrikk” av noe helt annet – Snømannen var kun en rekvisitt...Ikkje sant! Vel, da var eg fint nødt for å finne en annen snømann og denne var jo bare om enda flottere! Se på`an da!? Åååå Ho Ho Ho

 

 

 

Designet av Carolina Guzman

 

Det er så utrolig fint med sånn formhekling! Det eneste som er veldig viktig når man hekler figurer som dette er å hekle fast og “treffe” med hver enkel øking/felling akkurat der den skal være, på den måten får du de fine formene 🙂

Selve snømannen er heklet i sånn chenille garn + bomull.
Hvis du vil kan man kjøpe garnpakke med alt du trenger til hele snømannen Her Inne 🙂

 

SKY THE HAPPY SNOWMAN
Bildene over
41 cm høy

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag og ingen planer botsett fra å dille på Hobbyrommet. Hadde en liten tanke om å kanskje kjøre til Ikea å kjøpe flere sylteglass….Kjøpte jo ferske Tranebær i går vettu så det klør litt, men så snakket fornuften til meg: “Ikea?? På en lørdag??”No No tar det over helga, bærene kan fint ligge i fryseren hvor de ligger til ut i uka 🙂

Eg har en haug med perler som skal monteres så eg kan bare fortsette der eg slapp i går kwell. Fikk montert mye i går da, så eg blir nok ferdig….snart! Skal samtidig gjøre mitt beste for å slappe av 🙂

 

 

KOS DEG!!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg