Sokkene du trenger til Påske!

Designet av Amy Gunderson

 

Mer perfekt enn dette kan det vel neppe bli? Ja til påske altså? Søteste sokkene eg har sett på lenge i allefall. Sokkene er strikket i min favorittykkelse i garn når det gjelder sokker: 210 m pr 50 gr. Da kan du som alltid bruke Opal, Fabel, Tynn Ull, Wollmeise og det meste av sånn lekkert hjemmefarget garn 🙂
Det er rett å slett å bare meske seg 🙂

 

 

Designet av Amy Gunderson

 

Søteste haresokkene dette året 🙂

 

BUNNY GOT BACK SOCKS
Bildene over
En størrelse

 

 

* * * *

 

Vettu ka eg har gjort i dag? HA!

Sovet
Dusjet
Spist
Surret
Dillet

…og såååå har eg “VindusShoppet” på nett og det er liksom bare liiike før eg klikker “Kjøp”!! Eg har lenge beundret noe og skulle ønske eg hadde alt det eg trenger tilgjengelig…Alt for ofte bedriver eg denne form for shopping, stort sett ender det med at eg etter et par dager får en påminnelse om at eg har en full handlekurv. Skal den slettes eller fullføres? haha Nå skal eg bare la den være til i morgen og så skal eg tenke…ja, tenke på om det er noe eg vil bli med på rett og slett.

Har akkurat laget ei god kanne med kaffi for det har det blitt for lite av i dag, men nå smakte det godt! Sitter i grunnen bare her å surrer for meg selv, ja åsså prøver eg å ordne noen gaver eg kan dele ut her vettu. Eg, eller me trenger ikkje så mye mer akkurat nå så da vil eg heller gi det bort 🙂 Smart, ikkje sant? Er sikker på at du eller noen du kjenner hadde syns at DET var kjekt 🙂 Får nok tilbakemelding i morgen vil eg tru 🙂 Jepp jepp! SÅ gøy! Men nå??

OFF ja, ref til Dette Innlegget så er det på tide at eg speeder opp farten på Aamu!!
Straks er det også Farmen og DEN MÅ eg se 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Di var skikkelig søte.. 🙂 Skal se farmen jeg også…men kaffe på kvelden blir det ikke..da blir jeg liggende våken.. Ha en fin kveld videre <3

Siste innlegg